listiglott Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Hei! Lurer på om det er noen her som har tips om en allmennlege som er flink til utredning. Tenker spesielt på utredning av symptomer/problemstillinger som har vart over noe tid, uvanlige symptomer eller problemstillinger eller symptomer/problemstillinger som gjennom tidligere kontakt har vist seg å være vanskelige å diagnostisere. Trenger en nøyaktig, grundig og motivert lege som lytter til og har tillitt til pasienten. Kan være privat og offentlig. Kan holde til hvor som helst. Sliter veldig for tiden med et stort og progressivt smerteproblem og er desperat etter hjelp. Takk på forhånd for alle råd. Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Uff, skjønner godt hvordan det er å bli behandlet som en kasteball i et umulig helsesystem. Jeg selv har en håpløs lege, som ofte ikke er villig til å hjelpe, når man har det som verst. Jeg har ingen klar anbefaling på hvem du burde velge, men sjekk gjerne ut nettsider som Legelisten.no, hvor du kan søke opp konkrete leger, og se hva andre mener om dem! Lykke til 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Hvis hvor faktisk ikke er et problem: https://www.legelisten.no/leger/4107-steinar-robertsen Fortell han hva greia er, at du ikke har opplevd at du har fått riktig hjelp tidligere og så gjør han det han kan for deg. Selvfølge at du ikke er et kasus i gata psykiatri eller hypokondri. Som 'tror' du ikke får hjelp når du egentlig gjør det, men det gjelder jo alle leger. Anonymous poster hash: 01907...2bc 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Hvor i landet bor du? Kjenner til flere leger som er gode, flere steder i landet, men mest i Oslo, men det spørs jo veldig hvor du bor. Lenke til kommentar
listiglott Skrevet 18. november 2018 Forfatter Del Skrevet 18. november 2018 Hei! Takk for svar. Jeg bor i Oslo. I utgangspunktet er det best med lege i Oslo eller Akershus, men er åpen for andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå