Cthulhu Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 I fjor brukte norske shoppere 2,5 millioner kroner i minuttet på Black Friday. I år blir det enda mer Lenke til kommentar
Populært innlegg Eigemyr Skrevet 17. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. november 2018 3 av 5 føler seg «presset» til å kjøpe noe på Black Friday? For noe tull. Hvem er det liksom som presser dem til å kjøpe? 11 Lenke til kommentar
Hegle Tandstad Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Ja ja. Aldri handlet noe på denne fredagen. Vil ikke bli stemplet som dum og naiv. Black Friday og så blakk lørdag. Trenger vel ikke si noe mer. 5 Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Ja ja. Aldri handlet noe på denne fredagen. Vil ikke bli stemplet som dum og naiv. Black Friday og så blakk lørdag. Trenger vel ikke si noe mer.Det er godt å høre. Butikkene tjener jo mest på de kundene som velger å handle varer når de ikke er på tilbud, så det er bra at du bidrar. 7 Lenke til kommentar
Mkrogh Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Sørg for å handle hos de som har lang angrerett som Elkjøp, Gmax, XXL osv. Da er det bare å levere å få tilbake pengene om man har kjøpt litt for mye på impuls. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Mange som sliter med dårlig impuls kjøp kontroll. Men for prisbevisste som vet hva dem vil ha så er det tusenlapper å spare. Lenke til kommentar
halerheh Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Mange som sliter med dårlig impuls kjøp kontroll. Men for prisbevisste som vet hva dem vil ha så er det tusenlapper å spare. Man er ikke så økonomisk smart hvis man tror man sparer på å bruke penger. 6 Lenke til kommentar
Tr3b0r76 Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Det er godt å høre. Butikkene tjener jo mest på de kundene som velger å handle varer når de ikke er på tilbud, så det er bra at du bidrar. Eller er det de som handler inn masse tull de ikke trenger bare fordi det er billigere? Jeg handler heller ikke på denne fredagen med mindre det er noe spesifikt jeg trenger. Prøver så klart å handle det jeg trenger billigst mulig, og det kan man gjøre hele året rundt. 2 Lenke til kommentar
Tr3b0r76 Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Man er ikke så økonomisk smart hvis man tror man sparer på å bruke penger. Nemlig 1 Lenke til kommentar
Tr3b0r76 Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 3 av 5 føler seg «presset» til å kjøpe noe på Black Friday? For noe tull. Hvem er det liksom som presser dem til å kjøpe? Alle butikkene og reklamene. Finnes mange med dårlig impulskontroll. 1 Lenke til kommentar
fph Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Prisvarslingstjenestene gjør oss en bjørnetjeneste. Vi trenger en ny tjeneste som tillater butikkene å gi skjulte rabatter til de som har bedt om prisvarsling på en spesifikk vare. Hvorfor skal butikker sette ned prisen når alle andre øyeblikkelig gjør det samme? 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 En forbrukstopp er naturlig. Jeg tror det er mange som er på markedet for noe og venter til black friday for å se etter tilbud. Om det ikke hadde hastet men jeg trengte en ny ssd snart så hadde jeg ikke kjøpt den for to uker siden. Lenke til kommentar
ukvemsord Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Mange som sliter med dårlig impuls kjøp kontroll. Men for prisbevisste som vet hva dem vil ha så er det tusenlapper å spare. Her har man lagt til side penger, og ventet noen måneder i håp om at to av tingene man har lyst på havner på tilbud. 1 Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Jeg er på utkikk etter en ny PC skjerm. Jeg følger med på priser jevnlig, samt anmeldelser av ulike skjermer for å finne den som er rett for meg. Nå som jeg har funnet meg en skjerm jeg ønsker meg, så har jeg sett på prisjakt o.l. hva denne skjermen har kostet på sitt billigste, og vet hvor mye jeg er villig til å gi for denne skjermen. Om denne skjermen kommer på black friday tilbud til en rekordlav pris, er jeg fortsatt en black friday sau? Er jeg fortsatt en impulskunde? Er det jeg eller butikken som er vinneren? Nysgjerrig Endret 17. november 2018 av zawyer9k 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Man er ikke så økonomisk smart hvis man tror man sparer på å bruke penger.Noen av oss er smarte nok til å vite hva et produkt pleier å koste. Hva det har vært på tilbud til tidligere. Og hva det pleier å koste når det fases ut for en ny modell. Smart ass. Endret 17. november 2018 av LarZen 2 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 3 av 5 føler seg «presset» til å kjøpe noe på Black Friday? For noe tull. Hvem er det liksom som presser dem til å kjøpe? Ja, det er så dumt å høre at den og den gruppen føler seg presset til å gjøre et eller annet. Vi er selvstendige individer og flokkmentalitet viser bare hvor svak folk er, eventuell mangel på intelligens. 1 Lenke til kommentar
Storvesiren Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Er grundig lei av disse damene som forteller oss hva vi IKKE trengerOm noen har et kjøleskap fra 1969, så ønsker de seg et nytt, selv om de "har det fra før".Nei, la oss som koser oss over et godt kjøp få handle i fred, Rabattprosenten betyr ingenting, det er selve prisen som avgjør. Derfor blir vi ikke lurt. Hsr aldri brydd meg om førpris på noe produkt, er produktet billi, så er det alt fra 2-5 og 10 års reklamasjonsrett i Norge. 3 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Eg gjev blaffen i heile greia. Dei beste kjøpa har eg gjort av ting eg har bruk for har eg kjøpt på Finn.no, og der er det mogleg å gjere ekstremt gode kjøp heile året, i tillegg er det meir miljøvennleg å kjøpe brukt enn nytt. 4 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Black Friday er bare juks å fantri. Skal de kalle det Black Friday så får de jaggu følge opp og ha de samme rabattene også. 65% - 85% rabatt på de varene de velger å legge ut. Og kun noen få varer. Komme her med "BLACK FRIDAY!!! LØP Å KJØP!! KNALL TILBUD!!! 15%!!!" Svindel kaller jeg det. 98% av varene har jo samme tilbudspris flere ganger i året! Hva pokker har det med Black Friday å gjøre?? Venter bare på "Velkommen til BLACK YEAR!!!" er ikke lenge igjen før en eller annen kjede prøver seg på den... Billigste varen du får en nå de du ikke kjøper. Da sparer du penger da. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Ja ja dette er kapitalismens mørke bakside, sier nå vi da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå