simalarion Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har akkurat skaffet meg mp3 spilller å lært meg å lage perfekte mp3 filer (takket være hardware fourmet ). Nå er jeg ut etter Bra øreklokker da øre propper ikke er det mest behaglige i lengden. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Foreslår du bruker Søk-funksjonen. Bruke søkebegrep som headset, Sennheiser, Koss m.fl. Det finnes haugevis med tråder med samme spørsmål. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 for å gi et mer konkret svar på dette spørsmålet ... dette her headsettet er ekstremt bra.. mye bass.. EKSTREM lyd og ikke for stort og upraktisk, anbefaler på det sterkeste.. skal akkurat til å bestille meg et par stykk Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Perfekt!! Takk Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 STOPP!! Her er de mye billigere!! http://www.databutikken.com/no/ Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 takk for tipset, men jeg skal bestille noen hovedkort brett og litt stash fra microplex til trekabinettet mitt her. så jeg tar alt derfra og sparer litt på portoen + litt ryddigere en å ta litt herfra å derfra Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvordan er PortaPro å ha på når man f.eks. sykler/jogger? Er de veldig tunge, eller er de lette og sitter bra? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvordan er PortaPro å ha på når man f.eks. sykler/jogger?Er de veldig tunge, eller er de lette og sitter bra? De er lette og sitter bra på! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er ikke litt vonde å ha på i lengden heller Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har Porta Pro selv og kan anbefale de Kan brettes sammen,det er god lyd i de,veier lite og koster ikke skjorta. ComfortZone saken er også grei hvis du skal sitte med de veldig lenge på. Koss Porta Pro Lenke til kommentar
inSain Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvordan er PortaPro å ha på når man f.eks. sykler/jogger?Er de veldig tunge, eller er de lette og sitter bra? japp, de vil nok sitte bra. eneste minuset etter min mening er at de ikke stenger ut alt annen lyd å bråk Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 og de bråker litt rundt deg.. folk kan bli irritert vist du bruker de på lange bussturer og lignende Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Beste øreklokkene hva med disse Sony hodetelefonene eller Sony øreklokkene , kanskje litt dyre Endret 8. januar 2004 av steffe Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har Koss Porta Pro bedre lydkvalitet enn andre headset i samme prisklassen? Har forstått at det har veldig god lydkvalitet for å være så lite og lett. Men har det bedre lydkvalitet enn et stort og tungt headset i samme prisklassen? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ja.. faktisk .. jeg har noen koss ur-18 , og lyden i de er jo dårlig i forhold til porta pro.. og ur-18 er heldekkende og er jo svært gode headsett de og. Lenke til kommentar
perbl Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Porta Pro er bra hodetelefoner i forhold til pris, samt at de har en genial livstidsgaranti, jeg har mine inne til reparasjon nå, pga en slitt ledning. Har hatt dem inne tre ganger tidligere, alt fra sprengte element, til at jeg har vært uheldig og brukket den ene plastbøylen. Men å si at de er fantastiske bra med tanke på lyd, er vel kanskje litt overdrevet, de er veldig bra når det kommer til bass, men vil du ha et headset som stiller i HiFI-klassen må du nok litt opp i pris, har veldig god erfaring med f.eks Grado, som HIFICenter-kjeden selger. Bassen er nok litt dårligere enn portaproene, men du verden for en forskjell det er i det totale lydbildet, særlig hvis man liker å høre på annet enn ensporet trance Men som et dedikert data-headsett uten at du skal spille musikk som stiller veldig store krav til gjengivelse, så må nok Porta Pro sies å være noe av det beste du får med tanke på pris og ytelse, samt at de drar veldig lite strøm hvis du skal bruke dem på bærbare enheter, samtidig som de gir mye lyd i forhold til størrelsen. Endret 10. januar 2004 av perbl Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 diskanten er ikke heelt på topp nei men sånn er det jo i de fleste koss headsett jeg har prøvd.. men porta pro er geniale, de er små og diskret men har alikavell god lyd og sitter godt og behagelig på hodet.. perfekt å bruke på skolen å sånt der du helst ikke vil ta med deg et par bøvelsk store hifi headsett.. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 det er nokk neppe de beste øreklokkene som finst.. men skal du ha noen nye, og sparegrisen din har ikke særli mye mer en i "denne" prisklassen, er koss et godt valg, kanskje det beste. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) det er viktig å huske på at koss settet bruker lite strøm sammenliknet med mange av de store headsettene... siden du skal bruke dem til MP3 spiller bør du nok ta dem ... de er visst også veldig fine på black metal (hvis du hører på skikkelig musikk da ) edit: skriveleif Endret 10. januar 2004 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Visst man ser bort i fra størrelse og strømforbuk, og BARE tenker på lydkvalitet. Er da Ur 40 et bedre valg enn Porta Pro? Prisen er jo ganske lik (på databutikken.com) Off topic: har hørt en del negativt om databutikken.com. Er de virkelig så ille? Endret 10. januar 2004 av zero_time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå