Skyb3rt Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Hei, driver å feilsøker litt på volvoen min, men sliter litt med å forstå meg på ett symbol i koblingskjemaet. Noen som vet hva det symbolet som jeg har markert i en ring betyr? Legger ved ett bilde av koblingskjema. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Vanskelig å si, uten å ha navn/typebetegnelse på komponenten. Er dette et lukket anlegg eller har du anledning til å ta et bilde av kretskortet der komponenten vises? Hvis jeg skal gjette, så kan jeg tenke meg at det er en muxer/demuxer, evt et internt komponentsymbol som kun bnyttes av volvo. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Ser ut som Y-koblinger. Det er ikke et kretskort. Det er et ledningsdiagram. Legg merke til at alle 3 ledningene som går inn har samme farge. Er nok bare vanlige splittere for å sende et signal/spenning til to steder. Endret 17. november 2018 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå