BarneyStinson Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Privatisteksamen i matte på mandag. Hvordan skal jeg levere inn oppgaver jeg hart løst på geogebra eller excel? funker skjermbilde og lime inn i word, og utskrift? excel kan vel bare kopieres og limes inn i word, eller? Hva er innafaor? Lenke til kommentar
sweggis Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Ut ifra det jeg har hørt og opplevd så er det klipp og lim med utklippsverktøy som gjelder. Husk såklart å få med tall eller bokstav i kolonnene med på utklippet. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Klipp ut og lim inn i word. Fra excel: ha med tallene øverst og bokstavene til venstre (rad- og kollonneoversikt) og gjør utklipp og innliming 2 ganger (en hvor tall og svar vises, og en hvor formeler vises) Fra geogebra: lim inn fra CAS og/eller «algebrafeltet»/«skriv inn feltet»: pass på at kommandoer du har brukt vises («derivert[f,2]», «regpoly[Liste1,3] osv) og suppler med en liten svarsettning i word (maksimalverdien er i punktet (3,4)) Lim inn fra «grafikkfeltet»: ha med begge akser (med navn på aksene) og vis navn og/eller funksjonsuttrykk for «alt» som vises. Edit: underviser i matte, og hadde elever oppe til eksamen på tirsdag (og R1 elevene mine skal opp til torsdag) Endret 16. november 2018 av M98kF1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå