Storefot Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Har ei gammeldags lampe på kjøkkenet , men husker ikke hvordan jeg får av dekselet på den så jeg får skifta ut pæra , er det noen som kjenner igjen denne lampa eller kansje har den samme ? vet dere hvordan jeg kan få bytta pæra på denne type taklampe : bilde :https://imgur.com/a/spzjfoK evt. navnet på denne type lampe så jeg kan kontakte leverandøren av den Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg tipper den øverste delen - over "kromlisten" - sitter skrudd fast i taket, og at den nederste delen - under "kromlisten" - må dreies den ene eller andre veien for at den skal løsne. Den må "skrus av" på en måte. Alternativt må alt det synlige av lampekuppelen "skrus av" et eller annet takfeste som nå er skjult av lampekuppelen. Deretter vil nok pæren og pæreholderen komme til syne, og man ser hva man har med å gjøre. Lenke til kommentar
Storefot Skrevet 16. november 2018 Forfatter Del Skrevet 16. november 2018 Tror nok det ligger en liten metal bit / takfeste som ikke kan nås ja , som ligger i toppen under lampekulen ( ser ikke anna valg en å river den i stykker og kjøpe ny , kansje på tide uansett , ganske utdatert den lampa Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Går ikke an å skru den trappen i midten mot klokka og løsne lokket? 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Tipper det er den røde delen som skal ut.Inb4 "hvor mange forumbruker trengs det for å bytte ei lyspære?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå