Blue-water Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Ja ja, da klarte jeg hvertfal innfrie den "regelen" du quotet der. Det var laaaangt ifra de toolsa jeg brukte ivertfall ^^ la noen andre gjette? Mikka: PS effekter er til for og brukes Endret 19. desember 2003 av Blue-water Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) RN... seriøst, gi deg EDIT: *dra hånda nedover sitt vektorbaserte ansikt og skrike "DOOOH"!* Endret 19. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 PS effekter er til for og brukes ...men ikke for å overdrives. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hmm, Bevel/emboss, clouds, dropshadow, døll font, ... noke meir? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hmm, Bevel/emboss, clouds, dropshadow, døll font, ... noke meir? Muligens lightningeffects. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) muligens. Endret 19. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Han går ikke for Haltan sitt forslag fordi han sa han vil lage sitt eget. Og jeg forstår han. Mye kjekkere å ha en logo som er selvprodusert, enn en som er blitt laget for deg. Så istedenfor å si Bruk heller Haltan sitt. Kan dere si hva som var dårlig og hva som var bra. Så han kan forbedre dem. DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hei Hopp. Endret 19. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 May i add... teh lol Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Han går ikke for Haltan sitt forslag fordi han sa han vil lage sitt eget. Og jeg forstår han. Mye kjekkere å ha en logo som er selvprodusert, enn en som er blitt laget for deg. Så istedenfor å si Bruk heller Haltan sitt. Kan dere si hva som var dårlig og hva som var bra. Så han kan forbedre dem. DanielP riktig og ingen har enda riktig av hvillkene effekter jeg har brukt Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 tror denne tråden blir mindre og mindre seriøs.. men, men. kommer med forslag til forbedringer. dette er jo ikke en slags tippekonkuranse hvor Blue-water skal lage en header og vi skal tippe på effekter som er brukt. hvis det legges ned litt arbeid i noe pleier det å bli bra. greit at du og HalTan er buddies, men prøv å vær litt saklig da. hvis du vil lage en header/logo selv, og ikke bruke HalTan sin så gjør det skikkelig. så vil du også få skikkelige svar ser frem til nytt utkast. Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 yes, da gjorde jeg helomvending og gikk for haltans logo allikavel... =) har gjort et par endringer på den sånn at den passer bedere til siden. -->Link<-- håper den faller i smak, de nye sidene kommer opp snart så det er bare og glede seg ^^ (kom gjerne med innvendinger...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå