Gå til innhold

Godkjent logo? =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han går ikke for Haltan sitt forslag fordi han sa han vil lage sitt eget. Og jeg forstår han. Mye kjekkere å ha en logo som er selvprodusert, enn en som er blitt laget for deg.

Så istedenfor å si Bruk heller Haltan sitt. Kan dere si hva som var dårlig og hva som var bra. Så han kan forbedre dem. :no:

DanielP

Lenke til kommentar
Han går ikke for Haltan sitt forslag fordi han sa han vil lage sitt eget. Og jeg forstår han. Mye kjekkere å ha en logo som er selvprodusert, enn en som er blitt laget for deg.

Så istedenfor å si Bruk heller Haltan sitt. Kan dere si hva som var dårlig og hva som var bra. Så han kan forbedre dem. :no:

DanielP

riktig ;)

og ingen har enda riktig av hvillkene effekter jeg har brukt :D

Lenke til kommentar

tror denne tråden blir mindre og mindre seriøs.. men, men. kommer med forslag til forbedringer. dette er jo ikke en slags tippekonkuranse hvor Blue-water skal lage en header og vi skal tippe på effekter som er brukt. hvis det legges ned litt arbeid i noe pleier det å bli bra. greit at du og HalTan er buddies, men prøv å vær litt saklig da. :xmas:

hvis du vil lage en header/logo selv, og ikke bruke HalTan sin så gjør det skikkelig. så vil du også få skikkelige svar :yes:

ser frem til nytt utkast. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

yes, da gjorde jeg helomvending og gikk for haltans logo allikavel... =)

har gjort et par endringer på den sånn at den passer bedere til siden.

-->Link<--

håper den faller i smak, de nye sidene kommer opp snart så det er bare og glede seg ^^ :D

(kom gjerne med innvendinger...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...