Dunestar Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Den til HalTan er jo genial i forhold.. Enig 100%! Ikke noe spesielt fengende ved den trådstarter hadde laget, må jeg si. Dessverre. EDIT: Er det GTA-fonta? Endret 18. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 okidoki folkens, nå har dere nesten fått som dere vil denne gangen lagde jeg den i illustrator, håper dere likern litt bedre en denn forige :S --->Link<--- Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sorry mac... den er ABSOLUTT ikke bedre... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 og ikke bli zinna, det er bare tullete ^^ Ser mange bruker ^^. Hva betyr det..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 og ikke bli zinna, det er bare tullete ^^ Ser mange bruker ^^. Hva betyr det..? det er piler oppover ^^ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 okidoki folkens, nå har dere nesten fått som dere vil denne gangen lagde jeg den i illustrator, håper dere likern litt bedre en denn forige :S --->Link<--- Uff og huff! Bare gi opp; HalTan har slått deg! Dårlig forsøk på å skape ett profesjonelt look på en rosa, ugly farge. Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) pokker heller ******, hmm irrrrrr, irrr irrrr!!!!! nå har jo ikke du sett hvordan den nye siden er da Halftan hmm noen tips eller noen som kan si meg hva jeg har gjort feil? :S EDIT: Endret 18. desember 2003 av Blue-water Lenke til kommentar
klo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Enkle logotips Les den et par ganger til du Blue-water. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Blue-water: Du bytter jo bare ut bakgrunnsfargen i logoen til haltan hvis du vil det. Det er det hvite som er _logoen_ hvis du skjønner.. Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Enkle logotips Les den et par ganger til du Blue-water. hvilkene mener du jeg "brøt" =) trenger tips!! (og til deg Mikka: jeg vil lage den selv, det er det som er poenget =) ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Dropshadow, bevel/emboss m/texture, outer glow - delvis med DEN STYGGE STANDARD-GULFARGEN! Haltan sitt forslag var seksi Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Dropshadow, bevel/emboss m/texture, outer glow - delvis med DEN STYGGE STANDARD-GULFARGEN! Haltan sitt forslag var seksi ikke på den logoen arve, jeg mener den nye Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 arg :S ok nå skal dere kverulanter høre her jeg og haltan er old friends og så traff vi hverandre plutselig her på forumet derfor slenger vi litt dritt til hverandre, ok? =) og ikke bli zinna, det er bare tullete ^^ (la oss alle være venner) Kverulant? Alt som bare er tull kan taes via PM, MSN, IRC eller SO3. *sms-språk -> kaste opp* Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 arg :S og ikke bli zinna, det er bare tullete ^^ (la oss alle være venner) Kverulant? Alt som bare er tull kan taes via PM, MSN, IRC eller SO3. *sms-språk -> kaste opp* så altså å være zinna er tullete... ergo: irc, msn etc. hva var sms språket mitt egentlig? :S Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 arg :S og ikke bli zinna, det er bare tullete ^^ (la oss alle være venner) Kverulant? Alt som bare er tull kan taes via PM, MSN, IRC eller SO3. *sms-språk -> kaste opp* så altså å være zinna er tullete... ergo: irc, msn etc. hva var sms språket mitt egentlig? :S "zinna" Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) okidoki folkens, nå har dere nesten fått som dere vil denne gangen lagde jeg den i illustrator, håper dere likern litt bedre en denn forige :S --->Link<--- okei, men back to topic.. siste forslag fra Blue-water, *kremt* sorry mate, likte absolutt ikke. hvorfor valgte du lys grønn rosa og svart? for det første er det en kombinasjon i seg selv som aldri burde vært brukt. selve fasongen er ikke så veldig dårlig, men hva har det med himmelen å gjøre?? merkelig.. ville gått for HalTan sitt forslag med en gang. tror det beste.. Endret 19. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Ok folkens, nå har jeg hørt på dere og laget en ny en jeg har laget den "chrome" fordi resten av siden er slik håper denne er bedre :S --->Link<--- Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du liker ps-effekter..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det der må være det minst "crommeste" jeg noen gang har sett... Ikke pent. *hinte om at HalTan sitt forslag var bedre* Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ok folkens, nå har jeg hørt på dere og laget en ny en jeg har laget den "chrome" fordi resten av siden er slik håper denne er bedre :S --->Link<--- snakk om å være sta! vil nok ikke si at dette ble så veldig mykje bettre. hvorfor ikke gå for HalTan sitt forslag? og hva har vel krom med saken å gjøre? Ikke lag en logo som tar en med litt peil 2 sekunder å se hvilke effekter i PS du har brukt. skal vi se, crome, clouds, tja en svart stroke oppå den svarte bakgrunnen? hmm merkelig. hva har forresten svart med himmelen å gjøre? gå for HalTan sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå