Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hei og hopp folkens, bare lurte på en ting, er denne logoen her bare helt teit og overfløst med effekter eller er den helt grei? =) håper på svar hilsen meg (Blue-water) --> Link <-- Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 glemte og fortelle at jeg gjerne tar imot forslag om dere har noe og komme med Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Den ser vel ikke sånn veldig _proff_ ut, men helt grei. Outer glow og outer shadow synes veldig godt. Enhver som har brukt ps ser hva det er. Synes kanskje du kunne ha dempet det litt. Kanskje litt mye effekter ellers óg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hei og hopp folkens, bare lurte på en ting, er denne logoen her bare helt teit og overfløst med effekter eller er den helt grei? =) håper på svar hilsen meg (Blue-water) --> Link <-- Huitfeldt? :O!!! wææææææææææ *halla dude* Vel, du vil ikke at jeg skal snekkfre noe for deg da? For å s idet sånn Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) lættis halftan, syns det var noe kjent med avataren din hehe nei, ikke huitfeldt det er RN (nicolai) =) Edit: syns det var noe kjent med avataren din Endret 18. desember 2003 av Blue-water Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Den ser vel ikke sånn veldig _proff_ ut, men helt grei. Outer glow og outer shadow synes veldig godt. Enhver som har brukt ps ser hva det er. Synes kanskje du kunne ha dempet det litt. Kanskje litt mye effekter ellers óg. hehe kokte den på ti min Oppskrift: en teskje rosa en teskje engler en spiseskje med ps effects outerglowen er fordi det skal være "neon style" men skjønner hva du mener =) det var jo det jeg påpekte i topic takk for tipset Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sorry, tenkte skeivt Halla uansett Noe jeg kokte nå på 2 min. Enkel, stilren, og uten bruk at prangende effekter. Bare spør om du vil ha psd eller noe sånnt jaja, den er ikke altfor bra, men en logo skal ikke være effektspekka. Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 nei, æsj den var ekkel ^^ hihi og fargen er jo helt lame (ikke bruk designet til himmelen.net... det er urgammelt.. og ulekkert) nye sider er på gang Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) ØYH! Det er takken? Som sagt foreligger PSD, derfor ga jeg F i fargen... som jeg sa, igjen, 2 minutter det er snakk om EDIT: utakknemmlige lille jækel... Endret 18. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 ikke bli zinna nå jeg likte ikke forslaget ditt, og det var det jeg spurte liksom om tips til logoen ikke en ny logo ^^ skjønner? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 logoen din så ut som ps delux, overley med den standad pattern'en som følger med og som nevnt bevel&emboss og skygge effecten er for tydelig... men bra begynnelse... Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 thx for the tip =) noen med noen nye tips ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ikke bli zinna nå jeg likte ikke forslaget ditt, og det var det jeg spurte liksom om tips til logoen ikke en ny logo ^^ skjønner? Hehe, blekke sinna, bare tuller med deg, kjekken Enkle logotips: * Ikke for mange farger * Ikke lag en logo som tar en med litt peil 2 sekunder å se hvilke effekter i PS du har brukt. * Ikke for mye *myke* kanter. En god logo er gjerne laget i vektor, og er godt skalerbar. * Ikke for STOOOR... * Hold deg unna diverse 3d-effekter * Lag en logo som har en sammenheng med innholdet * Teksten må være veldig lett leselig, og gå klart og dominerende frem. * Lag en logo som står til resten av siden. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 altså... den er jo flere hakk bedre en den du har... prøv å dropp alle styles og sånne svære bewels osv.. Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 DER JA endelig litt konstruktive tips takk Haltan du mener mer "skarpe" kanter ikke sant ? litt mere rette vinkler? =) Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 altså... den er jo flere hakk bedre en den du har... prøv å dropp alle styles og sånne svære bewels osv.. nå må du ta det litt med ro her altså... selv om den er bedre er det ikke sikkert jeg LIKER den vet du, jeg sa ikke noe om at den var dårlig btw. thx for the tip (å jaaaa alle sammen nå har jeg fått vite det med stylesene og bewelen ) Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Noen flere tips ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 selv om den er bedre er det ikke sikkert jeg LIKER den vet du Nå er det faktisk brukeren av siden din som bør avgjøre om logoen/designet duger. Brukeren bryr seg ikke en døyt om hva du synes. Er designet crappy gidder man ikke å være på siden lenger. Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 arg :S ok nå skal dere kverulanter høre her jeg og haltan er old friends og så traff vi hverandre plutselig her på forumet derfor slenger vi litt dritt til hverandre, ok? =) og ikke bli zinna, det er bare tullete ^^ (la oss alle være venner) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Den til HalTan er jo genial i forhold.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå