cool_boy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 syns det første var fett jeg...hatt en vapo chilled killer cpu og no annet "rått" inni der..så har du systemet vettu! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Support Intel 3G CPU (Intel Approved) Pentium P4 ready chassis Så det er jo nødt til å være bra Minner meg forresten om noe fra LOTR. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Modding er noe man skal gjøre selv. En casemod handler ikke om hva andre syns det handler om hva du sjøl syntes. En casemod er en maskin som er etter din smak! Ikke en maskin som mange tusen har lik som! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Styggeste kabinettet jeg har sett på lenge.. Enig med tobias, selvgjort er velgjort.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Likte ikke den første. Men den andre må være utrolig bråkete hvis man monterer alle viftene Men synes den var en 'spesiell' kab. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Første kabbiset var jo greit nok... men det andre kabinettet synes jeg ingenting om. minnet meg om Cube (filmen) på en eller annen suspekt måte... Edit: skriveleif, o skriveleif... Endret 19. desember 2003 av ParaNode Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) jeej.. dobbelpost... Endret 19. desember 2003 av ParaNode Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 diablo-stilen var LITT overdrevet etter min smak... ton ned figuren et par hakk og få den støpt i jern Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 oioioi... DA Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 diablo-stilen var LITT overdrevet etter min smak... ton ned figuren et par hakk og få den støpt i jern Den var SYKT Overdrivet etter min smak! Alt for mye dilldall på den!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Åkei... fant akkurat det beste kabinettet... HerSeriøst... hva syns folk? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) [quote name='So' date='21/12/2003 : 19:36'] [quote name='BurTMastA' date='18/12/2003 : 20:21'] Åkei... fant akkurat det beste kabinettet... [url="http://www.xoxide.com/dimimicar.html"]Her[/url] Seriøst... hva syns folk? [/quote] [/quote] Kunne godt tenkt meg dette,men hva blir prisen i norske kroner?og ka følger med dette? [url="http://www.xoxide.com/xulalcucu.html"]http://www.xoxide.com/xulalcucu.html[/url] noen her som kan regne kursen for meg?se linken... Endret 24. desember 2003 av Shuttle Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det der måtte være kremen av hvor stygge ting man klarer å lage bare ved å klemme på litt plast! Det derre kabinettet kunne kanskje vært morsomt å hatt for en 5-åring, men de fleste syntes vel at det bør være litt mere stilrent og litt mindre SUPER harry!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå