Radiant Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 En ting jeg lurer på er om det pleier å være mye feil på Nforce2 hovedkort. Jeg har selv et Nforce2 og jeg har ikke hørt at det er mye feil. Men så sa en fyr at det pleide å være mye feil på de er det sant? Dette hovedkortet tenkte jeg at han burde kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl . Og en ting til hva er gjør Cpu Thermal Throttling for noe? Er en innstilling i biosen. Når jeg tok den på disable så gikk cpu tempen ned noe sykt. Er det lurt å ha på den ? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Nforce2 kortene er de beste til AMD, så å si at det er mye feil på det er vel å bomme styggt.. Nforce2 kortene er ganske sære på minne, kanskje det er derfor kameraten din tror at de er fulle av feil.. Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Se på abit an7 helt sykt bra kort, en venn av meg har det KJØP DET DU!!! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Var ikke det jeg spurte om. Og nei kommer ikke til å kjøpe det kortet der som du viste. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har et abit nf7-s kort som jeg bruker til å teste minne med dette har jeg aldri hatt problemer med ei heller at det er sært på minne da jeg har testet mange brikker fra forskjellige levrandører. Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Ok Men noen som vet noe om de andre spørsmåla mine ? Lenke til kommentar
teatime Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har bygget 8-10 AMD maskiner siste halve året, og ingen av dem har hatt problemer med ustabilitet. Anbefaler Asus sitt A7N8x DeLux. Har det du trenger pluss litt til. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Tror du kan være trygg når du bestiller nForce2 hk. Har selv hatt 2 Nforce2 hk og de har fungert supert.. ! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Var ikke det jeg spurte om.Og nei kommer ikke til å kjøpe det kortet der som du viste. Jeg har selv bygget flere Abit NF-7-S maskiner, uten noen som helst RAM problemer, men har lest om flere som har hatt problemer med dette, spess med unnamed ram.. Det kortet han linker til er faktisk nyere og bedre... så hvorfor ikke? Tilbake til det første spørsmålet. Har søkt endel på det, og det virker som det er en strømsparingsfunskjon som setter ned clock-speed på cpu når den ikke er i bruk, samt at den skrur ned cpu-clock når cpu blir for varm.. Søk litt selv om les.. Endret 19. desember 2003 av WeeR Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ikke mye feil på nForce2 hk. Jeg er i hvert fall storfornøyd med mitt og har ikke fått klager fra de jeg har bygget PC til (4 stk med nForce2 hk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå