Visum Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Hei, Jeg lurer på hvorvidt jeg bør spare i BSU 2.0. Hvilken bank har den beste BSU 2.0 renten? Hvilke vilkår bør jeg passe meg på? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Det er ikke mulig å svare på spørsmålet ditt uten mer info om økonomien din. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. november 2018 Forfatter Del Skrevet 16. november 2018 Det er ikke mulig å svare på spørsmålet ditt uten mer info om økonomien din. Ganske god økonomi. Har bare studielån. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Fremdeles vag info som gir oss ganske lite. Hva vil si god? Hvor mye tjener du, alder, hvor har du vanlig bsu, hvor mye har du evt å sette inn, når har du tenkt å kjøpe bolig (eller eier du allerede bolig, hvis ja - har du planer om å oppgradere på noe tidspunkt, når?), hva er målet med sparingen? Endret 16. november 2018 av Neonex Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Som Neonex skriver er det fortsatt ikke nok info. Om du svarer på det som ramses opp over og gjerne føyer til enda mer info kan vi gi deg et svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå