Zork Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Nå ja. Det har vel vært fokus på flere dødsfall i det siste pga. overforbruk av smertestillende. Så medaljen din har flere baksider. Samt at den hodepinen du beskriver at det skal ta bort, den vil gjerne over tid utvikle seg slik at du blir avhengig av å ta paracetamol for å holde en før nå og da hodepine på avstand, som nå har blitt en kronisk hodepine du ikke før hadde. Tror du bør lese mitt innlegg opp igjen, for ditt svar her har ingenting med hva jeg skrev å gjøre. Jeg påpekte kun at Paracet er smertestillende. Jeg sa ingenting om hvorvidt det var postivt eller et bra middel eller hvorvidt noen burde bruke det. Det er et smertestillende middel. Det var alt. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Tror du bør lese mitt innlegg opp igjen, for ditt svar her har ingenting med hva jeg skrev å gjøre. Jeg påpekte kun at Paracet er smertestillende. Jeg sa ingenting om hvorvidt det var postivt eller et bra middel eller hvorvidt noen burde bruke det. Det er et smertestillende middel. Det var alt. Den er jo grei da. Men måten du formulerte setningene på kunne virke som om du var en "tilhenger" av produktet. Får jo beklage at jeg misforstod deg der da. Ditt originale innlegg: Dette er bare tøys. Paracet både markedsføres som smertestillende og fungerer som det. Folk knasker paracet mot hodepine og ymse annet som ikke involverer feber og det gis også i kombinasjon med sterkere smertestillende for å øke effekten. Endret 21. november 2018 av G Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Ja, men delvis på vei av. Først oxynorm, så tramadol, base av paracet/ibux. Nå kun paracet/ibux Vil ingenting anna enn å ha så lite smerter at jeg ikke trenger ta noe. Men så er det ny runde med operasjon igjen da. Og derpå følgende medisindans. Oxynorm som er morfinpreparat, er herlige greier, ikke bare fjerner det fysiske smerter, men all bekymringer forsvinner og bli erstattet med glade tanker. Så denne kan jeg virkelig skjønne at folk blir avhengig av, heroin må jo være helt sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå