akelbo Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Her er de første detaljene om Betrayal.Ny Path of Exile-utvidelse byr på mord, mystikk og forræderi i desember Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Det som er flott med GGG, de kommer med ny sesong hver 2mnd/3mnd med mye nytt innhold Lenke til kommentar
Acefire87 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Her har Blizzard mye å lære fra hvis de vil gjøre Diablo stort igjen Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kan de bli tidenes beste sesong!! Får vel fortsette på lvl 81 hc berserkern min før delve league er over så jeg får rippa. Blizzard kommer aldri til og lage et spill med så mye dybde som poe i char builds etc igjen. De går for massene ikke dybde og kompleksitet og da får man spill som d3. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Ser bra ut, må vurdere en tur inn igjen Lenke til kommentar
WARKRAZZ Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Hatt en liten POE pause, delve så ikke så kul ut. Ble istedet alt for mye SWG. Men nå tror jeg det blir en ny liga. Mulig vi fyrer opp en privat server med litt ekstra på vanskelighets graden. Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Kan de bli tidenes beste sesong!! Får vel fortsette på lvl 81 hc berserkern min før delve league er over så jeg får rippa. Blizzard kommer aldri til og lage et spill med så mye dybde som poe i char builds etc igjen. De går for massene ikke dybde og kompleksitet og da får man spill som d3. Det er først når du når 90 at spillet virkelig starter Ellers helt enig der, Blizzard har rett og slett vært for trege og henger nå laaangt etter på ARPG fronten, om de ikke har ramlet helt av. GGG har levert på alle måter med nytt innhold, oppgraderinger av spillmotoren og en litt snillere start (read: tutorial) for nye spillere, og alt dette uten å negativt påvirke dybden eller kompleksiteten i spillet. Forøvrig bør det merkes at dette er både en ny league og expansion. Nytt gear, skills, map og hideout tilesets, med tilhørende og sårt trengt QoL update på sistnevnte, samt integrering av mechanics fra de 3 siste leagues i core game. Å få spillet på PS4 samtidig er bare en bonus Endret 15. november 2018 av Simen M Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Betrayal - hvor du som spiller skal knuse 'the Immortal Syndicate'.. Blizzard forrådte fansen nå nylig med sin lansering av diablo immortal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå