dickidickdickens Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Det et fordi Tesla eierne er gjerrige. Folk flest lader hjemme, men ikke Tesla eierne. De skal ha ut gratisstrømmen. Folk flest fyller vel diesel/bensin...? Og strømmen hos Tesla er ikke gratis for nye eiere. Lenke til kommentar
3FKY9EYR Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Smart av Tesla å tilby kommersiell lading til andre. Da reduseres utgiftene til gratislading. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 "gratis". Det er rimelig å anta at lading er innbakt i prisen, vel! Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 De aller fleste jeg ser på den lokale SC, er lokale biler, det er i hvertfall de samme som står der stadig vekk.. Skal jeg tippe, blir det på at Tesla sakte slutter med lading, da dette er på siden av forretningsområdet deres.. Jeg vet, men det blir ikke flere om de ikke lenger får lade gratis. Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Det er vel snarere for å kunne hyrtiglade de på f.eks. Ionity-laderne og ikke andre veien? Merke-spesifikke ladestasjoner har igrunn aldri vært en god idé.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Til info så vil nye Model S og X bestilt etter 1. februar få CCS-adapter inkludert med bilen:https://electrek.co/2019/02/02/tesla-ccs-adapter-standard-model-s-x-europe/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Lover ikke bra for oss med andre merker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå