Djj99 Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Har i lang tid likt en jente. Vi jobber på samme plass, og jeg føler vi har en god tone vi tuller og ler sammen. Men jeg er redd for og si til henne hva jeg føler, veit ikke korleis jeg skal få sagt det?? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Helikopter Nå gravde jeg langt bakover til et tips for en annen bruker i samme problemstilling; "helikopteret" har god effekt. Dra ut penis, ta godt tak i roten også snurrer du fort rundt i sirkel. Blir hun ikke imponert av en virvelvind med manly hotness så er hun sannsynligvis skjeiv! Du kan også lage lydeffekter eller skrike "get to da choppa" om du virkelig vil imponere, men for enkelte kan det bli for mye av det gode. Endret 15. november 2018 av Invader Zim 2 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Har i lang tid likt en jente. Vi jobber på samme plass, og jeg føler vi har en god tone vi tuller og ler sammen. Men jeg er redd for og si til henne hva jeg føler, veit ikke korleis jeg skal få sagt det??Hva skal du oppnå ved å si det? Hvis du liker henne så invitere henne ut, da får du samtidig svaret på om hun liker deg også. Det er lite maskulint og en real turn-off for kvinner med menn som plumper ut om følelsene sine. Ser du for deg James Bond fortelle en kvinne hvor mye han beundrer og liker henne? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Helikopter Klipp ut bokstavene i formasjon i en kornåker, og ta henne med på en helikoptertur over den. Mens hun ser ut, så finn frem en hjerteformet konfekteske, en bukett med roser, cd-spiller med Whitney Houston "I will always love you" på maks volum. 3 Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 relasjoner på arbeidsplassen er en dårlig idé. "Dont shit where you eat" 6 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Si at du skal en tur på fjelltopp "X", og at "en sprudlende og skjønn jente som deg hadde vært supert turfølge!" Fallhøyden blir mye mindre da, enn hvis du kommer med blomster og ber henne på middag... (En tur er alltid en grei start: Da får man snakket mye, og uten å ha massevis av tilhørere... som kan være et problem på både restaurant og kino. Og så er det mye lettere å ta hånden hennes for å "hjelpe" henne opp og ned små kneiker ... hvis hun holder den etter kneiken, er det et godt tegn ) 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Innlegg #3 og #6 er nærmest så langt. Å plumpe ut med at du liker henne, er neppe en god idé.Hvis hun er åpen for å innlede en romantisk relasjon til deg, holder det å være subtil og invitere henne til å tilbringe tid med deg utenfor jobb. For eksempel en tur kan være en fin aktivitet, men du må nesten gjøre noen aktive tilnærminger både på turen og når du ser henne ellers. Ellers er the friend zone det eneste stedet dere kommer til å gå tur. Du trenger ikke dra frem pikken med en gang, men du bør være et sted mellom helikopteret og å ikke gjøre noe som helst. Kvinner responderer positivt på kjærlighetserklæringer først når det er gjensidig og dere er åpenbart ikke der ennå. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Du må bare være en smule offensiv, av og til. Spørre om ho blir med på filmkveld. Vær forberedt på både ja og nei. Tenk også igjennom hvordan det blir om det blir både ja og nei. Skal dere jobbe lenge der? Hva om det blir forhold og brudd, eller ho finner seg noen andre? Det kan være en fordel å be om å gjøre noe på fritiden for å bli bedre kjent, før du pøser ut alt av lidenskap og selger sjela. Viktig å trene i å vite hva man skal prate om på jobb, og hva som tilhører fritiden. De aller fleste bryr seg ingenting om det her, og særlig ikke ledere. Dette med arbeidsmiljø og psykologi er noe som burde vært lærdom i skolen, under hovedfag psykologi. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Som et tillegg til mitt tidligere innlegg her vil jeg utdype litt, da det synes å være en utbredt misforståelse blant mange menn at dine følelser eller tiltrekning overfor en kvinne, betyr noe som helst i positiv retning for hvorvidt hun liker deg eller er tiltrukket av deg. Det er ikke slik at noen begynner å like deg fordi du liker dem, ofte kan det være tvert imot. Utilgjngelige personer er ofte mer tiltrekkende, det finnes sågar sosialvitenskapelig forskning som har vist at jenter (og sikkert gutter) tiltrekkes mer av en mann som har uklare følelser for dem, enn av en de vet liker dem. Det som betyr noe for henne er hvordan hun føler seg rundt deg, ikke hva du føler for henne. I tillegg til dette, kan det sies at du går åpenbart ikke bort til en jente du ikke har noen seksuell relasjon til og sier "jeg vil ha sex med deg", heller. Det å si at du liker henne blir i samme gate. Det innebærer jo i praksis at du sier du vil ha sex med henne. Endret 16. november 2018 av coffeee 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå