finfyr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Heisann Dama er i USA på ferie. Sitter her og savner henne, og tenker på at jeg gjerne skulle hatt et digitalt videokamera. Noe å spare på å be henne kjøpe med et hjem? Hva må jeg isåfall kjøpe av ekstrautsyr her hjemme? Håper noen har noen tanker Hva trenger en forresten for å kunne redigere gamle vhs filmer på pc'n? Analog inn? holder det? Takk Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Ville ikke kjøpt videokameraet i USA da de har annet TV system. Du må ha PAL. Kjøp derimot tilleggsutstyret da det ofte er mye billigere. Ekstra vidvinkel, batterier, mikrofon, undervannshus, lys etc. Analog inn på DV kameraet holder. Så bruker du firewire fra kameraet inn på PC'en. Endret 18. desember 2003 av froggyler Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Da var den ideen skrinlagt... Noen bra tilbud noen plass for tiden da? Til morobruk.. Ikke noe mer enn 6k så jeg for meg. Må jo ha masse tillegsutstyr og slik og så. Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå