nor50 Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Bestilte 2 spill til barnebarn på 2 forskjellige adresser fra Elkjøp. På bestillingen kan man velge annen leveringsadresse. Siden disse skulle til 2 forskjellige adresser, gjorde jeg 2 bestillinger, og skrev inn navn og adresse til respektive barnebarn som mottakere. Så ser jeg nå disse står med meg selv som mottaker. Ringer Elkjøp for å prøve å få forandret det, men det er visst kul umulig. Det går IKKE an å få pakkene levert til mine barnebarn på en annen adresse, når det er bestilt i mitt navn, sier denne svenske tjeien. Pakkene er forhåndsbetalt og bestilt fra min innlogging på Elkjøp, men Elkjøp har også valget om en annen leveringsadresse, som jeg valgte. Hva er da vitsen med mulighet for levering til en annen adresse, om JEG selv er den eneste som kan kvittere ut pakken, i følge samme tjei??? Irriterer meg at det så ofte er rot og kaos med bestillinger, og at jeg da har betalt porto for 2 pakker, som jeg da egentlig bare hadde behøvd å betale for 1, siden det i følge denne tjeien ikke er mulig for andre å hente ut pakker. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Det er greit å ha mulighet til levering på annen adresse hvis man vet at man skal bort, eller vil ha noe levert til arbeidsplassen. Det at ikke andre kan hente ut det du bestiller er for din egen sikkerhet. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Det er greit å ha mulighet til levering på annen adresse hvis man vet at man skal bort, eller vil ha noe levert til arbeidsplassen. Det at ikke andre kan hente ut det du bestiller er for din egen sikkerhet. Men man kan jo skrive navn og adresse til annen mottaker i det valget, så skjønner ikke problemet! Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Var noe om dette på Svindeljegerne en stund siden: Bestilling til annen adresse og annet navn ble sett på som mistenkelig. I hvertfall ble dette alltid/ofte lagt merke til hos Hifiklubben som opplevde mye svindel. Mulig Elkjøp og andre har lignende regler som regelrett hindrer sånne forsendelser. Jeg har selv angitt annen leveringsadresse inniblant, men siden navnet har vært det samme har det alltid gått bra. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Men de må da i alle fall ta bort muligheten for å velge annen mottaker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå