Martin Braathen Røise Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Fant heftig hull i skytjeneste. Nå betaler selskapet ham 170 000 kroner i «bug bounty» Lenke til kommentar
quantum Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Eierskaps-versifikatoren? Hva er det? Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Finn Aagaard er litt av en tulling. Boten for ett slikt hull er vel på flere millioner i dag etter GDPR, men siden han ikke tilbudte å fikse det gratis, så fortjener han ikke finnerlønn for å ha funnet det. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Eierskaps-versifikatoren? Hva er det? Står vel "eierskaps-verifikatoren", men jeg bruker mest ordet bruker-identifikator (user identity). Uansett, eierskapet etter bruker er autorisert. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Står vel "eierskaps-verifikatoren", men jeg bruker mest ordet bruker-identifikator (user identity). Uansett, eierskapet etter bruker er autorisert. Nå gjør det det, mulig jeg blingsa i morges ... Endret 15. november 2018 av quantum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå