Arodem Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Får med flere av originalutviklerne på prosjektet.EA pusser opp Command & Conquer og Red Alert Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Artig. Mulig det blir et gjensyn da. 2 Lenke til kommentar
Mr Lorgy Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 At C&C blir gjennopplivet etter at en av deres største konkurrenter, Warcraft serien også blir det er jo litt interessant. Hadde vært utrolig fornøyd med en remake pakke. Men er snakk om EA her tross alt, så skal ikke sprette korken av champagneflaska enda. 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Uuuu... Håper det blir bra, likte Red Alert. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Deilig at Frank Klepacki får lov til å lage en ny låt også! EDIT: Håper det blir en ny versjon av "Hell March" Endret 14. november 2018 av bshagen 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Positivt at det er med opprinnelige skapere, det er en en viss bismak her siden EA ramponerte Westwood Studios og melket ihjel merkevarene. Hvis dette resulterer i gode produkter håper jeg på Tiberian Sun. Usikker på om dette kan bli bra da det var skuespillere knyttet til karakterene og at spill er noe annet i dag enn på 90-tallet. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Deilig at Frank Klepacki får lov til å lage en ny låt også! EDIT: Håper det blir en ny versjon av "Hell March" http://youtu.be/3HUWUtTZvK4 Jeg håper de bruker den akkurat som den er. Kanskje remastre litt hvis de absolutt må pirke. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Har alltid trodd at første spillet bare het Command & Conquer. Aldri hørt Tiberian dawn før. Lærte noe nytt idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Først var det grining over at EA kom til å ødelegge hele serien, kun gamle Westwood kunne klare den bragden. Så henter de inn alt som fortsatt finnes av gamle Westwood utviklere og enda litt til, og så er det også gale? Noen blir aldri fornøyd.. Jeg synes dette høres veldig spennende og bra ut. Gleder meg Får man til en knakende god oppussing så kunne det ikke brydd meg mindre hvilket navn det står på pakken.. Den eneste skuffelsen var at ikke Generals var på lista.. Endret 14. november 2018 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Deilig at Frank Klepacki får lov til å lage en ny låt også! EDIT: Håper det blir en ny versjon av "Hell March" Jeg synes "Mechanical Man" fra C&C er temmelig funky ^^ "Mud" fra Red Alert er også kul. Ja, C&C var ett av de første (og beste) strategispill jeg spilte, så la oss håpe det blir verdt det. Må vel ha superpc for å kjøre det men. Endret 14. november 2018 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 "EA pusser opp Command & Conquer OG Red Alert" Er ikke Command and Conquer serien, mens Red Alert er ett av innslagene? Blir ikke dette som å si noen pusser opp Call of Duty OG Modern Warfare? Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 "EA pusser opp Command & Conquer OG Red Alert" Er ikke Command and Conquer serien, mens Red Alert er ett av innslagene? Blir ikke dette som å si noen pusser opp Call of Duty OG Modern Warfare? Tja, på en måte. Om det du mente var at de pusset opp det originale Call of duty, og deretter at de pusset opp Call of duty 4 Modern warfare. Det er jo spill som heter Command & Conquer, også er det spill som heter Command & Conquer Red Alert. Så Command & Conquer er både serien og navnet på 4 spill i serien... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Disse spillene var en stor del av min "barndom", men etter at EA tok over har jeg lite tro på at det kommer noe bra ut av dette.. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Var der ikke EA som mente de skulle se fremmover og ikke var interessert i remasters? Men de har vel ryggrad som en seigmann når de lukter penger. Jeg liker remakes og remasters så er ok for meg da. Command and Conquer er barndomsminner. Må gjerne gå over mass effect også. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Good guys EA! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Veldig kult Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) ^^ Endret 23. juni 2020 av SS-Schibsted Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Good guys EA! Lenke til kommentar
Hojjoj Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Tiberium Dawn var prosjektnavnet til originale C&C, altså ikke det offisielle navnet på sluttproduktet men ofte brukt av fanbasen. 2 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 EA kommer til å føkke det opp på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå