BaLtOo. Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Vurderer for øyeblikket nytt headsett (ikke altfor dyrt, men med grei ytelse..) Og i den anledningen titta jeg innom www.microplex.no etter råd fra folk jeg kjenner.. Der kom jeg over flere Koss headset's som var interessante, men det jeg hadde hørt mest positive omtaler om, var: Zalman Real Surround Sound hodetelefoner. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=ZMRS6F&toc=5250 Eneste jeg lurte på.. Var tilkoblingen til pc. For det står at det er 3 stk. Ø 3.5mm hodetelefonplugger - en til front, en til senter og en til bakre "høyttalersett". Men på mitt Audigy Player lydkort er det jo bare en tilkoblin for ekstern lyd.. Eller ? Lenke til kommentar
BanjoBjarne Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 På Audigy-kortene skal det være følgende utganger: 1 front 1 bak 1 kobinert digial/analog front/sub. Om det er et bulk-kort så kan du laste ned manualen fra Soundblaster Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 okey... men da skal det vel funke flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå