Gromle Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Er på vei til å lage meg en liten hjemmekino, så tenkte kanskje en hjemmekinotråd hadde vært fint her inne. Okei, jeg gjøre dette for å stjele inspirasjon fra andres oppsett Men hadde vært fint å kunne utveksle tips og triks i forhold til oppsett og installasjon. Noen som har noen rom og dele? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Sjekk ut denne subredditen! https://www.reddit.com/r/hometheater/top/?t=all 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) 130" lydtransparent duk. Kef Q700 fronter XTZ subber (en foran, en bak) Epson TW9300 projektor. Totalt 7.1 oppsett i dag, men rommet er "forberedt" for 7.1.4 (altså det er trukket ferdig og jeg har kasser over gipsen til høyttalere) dersom jeg oppgraderer forsterker og kjøper takhøyttalere Endret 14. november 2018 av Mixy 2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. november 2018 Forfatter Del Skrevet 15. november 2018 Det var ett flott oppsett Mixy! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Takk Det er bare å spørre hvis noen lurer på noe, så skal jeg hjelpe så langt som mulig. Jeg vil si at særlig plassering av subbene kan gjøre stor forskjell og er viktig å tenke på hvis man har noe fleksibilitet. Det er mulig å gjøre noe med EQ, men plassering utgjør mye større forskjell. Bak lerrettet ser det slik ut: Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. november 2018 Forfatter Del Skrevet 15. november 2018 Må prøve meg litt frem med sub. Men blir endel maling og kabelstrekking før den tid kommer. Har høyttalere til ett 7.1 oppsett. Men trenger ny forsterker, vurderer Denon x4400 for å kunne utvide til 7.1.4 på sikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå