Hardfredd Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg holder på å bygge meg en ny pc nå og jeg lurte på å vente med å kjøpe delene til etter jul, fordi jeg reiner med at prisene vil falle i romjula.. Er det noe i det jeg sier??? God jul! Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 joa... kan vel si både og.. I og med at det er en god del flotte førjuls tilbud... Men det er nok noe i det du sier Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg vet ikke om prisene vill falle så mye i romjulen, jeg ville faktisk dratt nytte av de gode tilbudene rundt omkring.. God jul Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hei, støtter Earth657, det er jo en god del "juletilbud" nå, så dra nytte av de.. Btw, God Jul Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 jeg tror at prisene vil falle litt etter nyttår ihvertfall på prosessor og skjermkort. Synes jeg hørte noe om et prisfall en stund tilbake, mulig jeg tar feil men sats på til etter jul du. kanskje sparer du noen kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå