HeleneKS Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Igår funket det helt perfekt, idag fungerer det ikke å koble seg til nettverk. Dette er på en bærbar PC. Så hva gjør jeg? Får opp alle nettverka som er i nærheten, men når jeg kobler til får jeg opp meldingen: "Kan ikke koble til dette nettverket." Har prøvd alt! What to do? Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Vet dette kanskje høres for enkelt/ dumt ut, men har du prøvd å starte om router/modem og laptop'en din? Om ikke det hjelper hadde det vært fint med litt mer detaljer, som routermodell, laptop, operativsystem på laptop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 I 80% av tilfellene, så løses slike ting med å restart maskinen.90% svarer med at så enkelt kan det da ikke være. 100% ringer aldri tilbake for å takke at det var så enkelt som en restart. Resterende 20% som ikke lar seg løse ved en restart.ringer selvsagt tilbake og legger beslag på 40% av arbeidsdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå