Gå til innhold

Advarsel, for ordet fjott.

Habla

Anbefalte innlegg

Hei fjotter

Fikk en advarsel for å kalle alle i et topic for fjotter. Dette var etter en lengere krangel om ordet fjott var "dårlig" ord eller ikke. Ikke aner jeg hva det betyr den advarslen som jeg fikk heller. Står advarsel 10 %. Ikke at jeg bryr meg om noe denne advarselen, men har ikke moderatoren noe annet enn å gjøre enn dette??

Det er greit at man skal oppføre seg når man er på nettet, men det er grenser for idioti. Noen mini mini utbrudd må man komme med før en eller annen luring skal stå over deg å fortelle deg at det var et overtramp.

Var bare en liten mening som jeg hadde lyst å dele med dere.

Fyr løs

Habla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de vil nok at du skal roe deg ned, kan godt hende at du har vært "irritierende/uhøffelig" over flere poster og de vil få deg til å ta deg sammen...

unødvendig å poste en topic om dette, snakk heller med noen av moderatoren...

tror ikke de har noe imot at man får uttbrudd når man har grunn, men å begynne å kalle folk for ting er nok "barnslig" og hører ikke hjemme her... les retningslinjene!

Retningslinjene

1.Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.
Lenke til kommentar
Hei fjotter

Fikk en advarsel for å kalle alle i et topic for fjotter. Dette var etter en lengere krangel om ordet fjott var "dårlig" ord eller ikke. Ikke aner jeg hva det betyr den advarslen som jeg fikk heller. Står advarsel 10 %. Ikke at jeg bryr meg om noe denne advarselen, men har ikke moderatoren noe annet enn å gjøre enn dette??

Det er greit at man skal oppføre seg når man er på nettet, men det er grenser for idioti. Noen mini mini utbrudd må man komme med før en eller annen luring skal stå over deg å fortelle deg at det var et overtramp.

Var bare en liten mening som jeg hadde lyst å dele med dere.

Fyr løs

Habla

Du er jo en fjott som har postet dette i feil kategori da! ;)

Lenke til kommentar
Lenge leve politistaten. Swag takk for den :p .

Det kan godt hende at jeg har postet denne topicen på feil sted...who cares.

De har flere retningslinjer her enn det skatteetaten har på risk vurdering av AS.

Habla

Hehe... Samme for meg, egentlig. Fikk ihvertfall en unnskylding til å kalle deg fjott... Hehe...

Spøk til side... Denne posten kommer garantert til å bli stengt pga. feil kategori og at du ikke tar dette opp direkte med moddisene. Sier ikke dette for å leke "politi".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...