SjurL Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Fikk ødelagt skjerm på min Lenovo T420s og har koblet opp ekstern skjerm via skjermutgangen til DVI på ekstern skjerm. Får opp Windowsbilde/sekundært skrivebord på denne skjermen, men har ikke ikonene fra skrivebord og det øvrige for å navigere i PCn. Er det noen hurtigtaster jeg kan bruke for å vise den eksterne skjermen som hovedskjerm? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Høyreklikk på desktop og velg "bruk denne som hovedskjerm" in innstillinger e.l. - evt klikk på laptop-skjermen samme sted og deaktiver denne. Lenke til kommentar
SjurL Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Høyreklikk på desktop og velg "bruk denne som hovedskjerm" in innstillinger e.l. - evt klikk på laptop-skjermen samme sted og deaktiver denne. Men jeg ser ikke hva som er på hovedskjermen - desktop. Hurtigtaster? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Windowstast + P 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Men jeg ser ikke hva som er på hovedskjermen - desktop. Hurtigtaster? Det har ingenting å si hvilken desktop du høyreklikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå