FuglFøniks Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg driver å bygger min første PC nå, og har stappa neddi CPU og slengt på arctic silver 5 Så var det kjøleren... En MIST "Frostbite": MIST "Frostbite" Jeg tar på den ene løse "bøylen, som du ser nederst til høyre på bildet. Og da gjenstår den andre siden... Jeg vet ikke om jeg virkelig skal presse så hardt, og tror heller ikke det. Hvordan få den orntli neddi? Trenger virkelig hjelp nå, skjønner ikke helt detta jeg Mvh, Andreas Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 såvidt jeg kan se, skal du ta på den sida som ikke vises på bildet først, og så bruke en flat skrutrekker til å presse i det sporet du ser på bildet. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sett først på den du ikke ser og derretter dra i den "bøylen" du ser så du får den over de "hankene" på sokkelen Lenke til kommentar
vgard Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Kan være ganske ekkelt de første gangene du bygger pc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Liker ikke den løsningen jeg.. Bygd pc flere ganger og sliter enda med å få på kjøleren..seinest tre dager siden skrutrekkeren glapp ut av bøylen på kjøleren så det ble et fint hakk i hovedkortet, booter opp, svart skjerm Lenke til kommentar
vgard Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Samme her, på et gammelt hovedkort i går.. Skal se om jeg får loddet sammen lederen jeg 'klippet' over. Problemet jeg fikk var at den tappen du setter skruhjernet på knakk.. :O dårlig patent jah. Himla stress å få den av etterpå da. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 satte faktisk på en slik kjøler til familie pc'en i dag jeg, måtte bruke litt makt for å få den på ja, men det er bare å presse litt det sjø. lykke til mvh BalleMann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 frostbite var ganske ålreit system, der kan man bare bruke henda til å dytte ned klemmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå