TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Har prøvd hjepen på Twitch. Og klarer ikke å søke etter det jeg trenger hjelp med. Tro meg, prøvde å søke tre ganger, både på norsk og engelsk. Det jeg vil er å opprette en direkte link til min YT kanalen min på min Twitch kanalen min, som bildet viser. Hvordan gjør jeg det på Twitch? :hm: Har ingen anen valg å hvis enn annen sin Twich kanal, for å vise hva jeg mener, som jeg har markert rødt rundt. Jeg er ikke plussmedlem eller hva det nå heter på Twitch, men alika vel vil jeg gjerne opprette dette. Endret 13. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Opprett nytt panel og lim inn link til YT? funker fint her. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Opprett nytt panel og lim inn link til YT? funker fint her. HÆ!! Du må om klare den der. Jeg skjønte den ikke. Eller hvis det med bilde. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Opprett nytt panel og lim inn link til YT? funker fint her. Hallo, kan du om klare den der. :hmm: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2018 Forfatter Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Opprett nytt panel og lim inn link til YT? funker fint her. Limes inn!! Hvor skal liksom det limes inn? Hva mener du med panel? Endret 15. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Fant du ut av det til slutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå