Gå til innhold

Battlefield V blir første spillet med strålesporing

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hvordan er stova nå? Er det realistisk å forvente strålesporing med 60 fps @ 1080p med 2080? Eller må man opp til 2080 ti? Har noen testet med 2070?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Med kald stove er vel alt tilrettelagt for overklokking? :D

Hvordan er stova nå? Er det realistisk å forvente strålesporing med 60 fps @ 1080p med 2080? Eller må man opp til 2080 ti? Har noen testet med 2070?

ser ut som om jeg må svare på mitt eget spørsmål:

Mja. Du får rundt 50-57 fps med 2080 @ 1080p med Medium-High-Ultra, mens 2070 (samme test) gir mellom 44-47 FPS med samme innstillinger. Med "Low" får du over 60 fps med alle.

For 2560x1440 er det litt mer dystert: Ingen av kortene når opp til 60 fps med Medium-High-Ultra, mens 2080 ti karrer seg til 73.2 fps med Low. 4K med RTX er det bare å glemme med 60 fps.

Nå ser det derimot ikke ut som om den visuelle forskjellen mellom Low og Ultra er vanvittig stor.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Nå ser det derimot ikke ut som om den visuelle forskjellen mellom Low og Ultra er vanvittig stor.

Man kan jo begynne å lure på om de kunne gitt lavere innstillinger enn det "Low" er i dag :hmm:

Uansett kult at man velger å ta dette i bruk, selv om ytelsen per dags dato ikke er så imponerende er det et viktig steg fremover.

Lenke til kommentar

hmmm.. får ikke muligheten til å teste dxr!

har funnet ut at jeg må ha nyeste oppdatering av windows (1809), men jeg har 1803!.. når jeg prøver å oppdatere windows, sier den at jeg har det nyeste. hva skjer?

jeg har siste driveren og bf er oppdatert riktig!

Oppdater med hjelp av windows update assistant

https://support.microsoft.com/en-us/help/3159635/windows-10-update-assistant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...