MultiGamerClub Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Tror ingen er overasket at dette er første spillet med raytracing. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Bare et lite problem, for å bruke Ray Tracing så må du sette på DX12 i spillet. DX12 fungerer ikke som det skal i BFV, så man får kraftige stutters hele tiden. Endret 14. november 2018 av TheKims 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Repost Kims : GeForce 416.94 WHQL driver The drivers is optimized for Battlefield V, Fallout 76, and Hitman 2 https://www.guru3d.com/files-details/geforce-416-94-whql-driver-download.html Kom også en windows oppdatering i går. Kanskje raytracing og dx 12 funker greiit til 20.? Endret 14. november 2018 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Repost Kims : GeForce 416.94 WHQL driver The drivers is optimized for Battlefield V, Fallout 76, and Hitman 2 https://www.guru3d.com/files-details/geforce-416-94-whql-driver-download.html Kom også en windows oppdatering i går. Kanskje raytracing og dx 12 funker greiit til 20.? De har ikke klart å få DX12 til å kjøre smooth i tidligere spill, så ville ikke akkurat satset på det. Men aldri si aldri, kan godt være de allerede har fått fikset det å at det kommer en day one patch. 1 Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Funker finfint med strålesporing. Artig å lese alle som blir syke av norske ord :-D 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Kult med raytracing, men synd at Battlefield 5 er ræva. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 De har ikke klart å få DX12 til å kjøre smooth i tidligere spill, så ville ikke akkurat satset på det. Men aldri si aldri, kan godt være de allerede har fått fikset det å at det kommer en day one patch. "In our newest driver we're introducing launch-day optimizations for Battlefield V, plus support for the first release of DXR real-time ray tracing" Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Gleder neg faktisk til å prøve raytracing! Eller skal jeg si spore strålene? Har ikke TI, men satser på at ikke det blir sååå krevende at det ikke blir spillbart. 1 Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Kult med raytracing, men synd at Battlefield 5 er ræva. Bra for deg, kom deg inn under brua igjen! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Kult med raytracing, men synd at Battlefield 5 er ræva. Bra for deg, kom deg inn under brua igjen! ??????? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 ??????? Han mener nok at du er et troll. Sikkert flere også 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 ???????Han mener nok at du er et troll. Sikkert flere også Ah, er ikke noe troll desverre. Brukte store deler av helga på og spille det og kan med hånda på hjerte si at jeg syns spillet er ræva. Skulle bare ønske jeg kunne ha fått refund for Premier. Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Fint å dele din mening om et spill, men kom gjerne med noe mer enn "ræva" og gjerne ikke på en tråd om spor type stråling. Hva gjorde at du ble så skuffet? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Repost Kims : GeForce 416.94 WHQL driver The drivers is optimized for Battlefield V, Fallout 76, and Hitman 2 https://www.guru3d.com/files-details/geforce-416-94-whql-driver-download.html Kom også en windows oppdatering i går. Kanskje raytracing og dx 12 funker greiit til 20.? Dx12 med oppdatert driver med oktorber oppdatering 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Nei!!! Bare jeg som blir uvel av å lese "strålesporing"? Dere burde kontakte lege. Hvis man føler seg uvel av å lese eget språk, kan det være alt fra kreft til psykologiske lidelser som ligger bak. Jeg tror rett og slett folk glemmer hvor dumt raytracing høres ut for folk med engelsk som morsmål. Det er nøyaktig samme ord, og mer eller mindre alle vitser du kan lage om strålesporing, kan du også lage om raytracing. Selv synes jeg det er vel så forstyrrende å lese tekst med masse engelske lånord spedd inn. La oss ta innlegget mitt englifisert og se hvor dumt det høres ut: Dere burde kontakte en medical doctor. Hvis man feeler seg nauseous av å lese ditt native språk, kan det være alt fra cancer til psychological illnesses som ligger bak. Jeg tror basically folk glemmer hvor stupid raytracing høres ut for peeps med English som native språk. Det er exactly samme word, og more or less alle jokes du kan lage om strålesporing, kan du også lage om raytracing. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Dx12 med oppdatert driver med oktorber oppdatering dx12 still broken.jpg Lægh spikes fra hællvette ? Endret 14. november 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
p2vollan Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Dere burde kontakte lege. Hvis man føler seg uvel av å lese eget språk, kan det være alt fra kreft til psykologiske lidelser som ligger bak. Jeg tror rett og slett folk glemmer hvor dumt raytracing høres ut for folk med engelsk som morsmål. Det er nøyaktig samme ord, og mer eller mindre alle vitser du kan lage om strålesporing, kan du også lage om raytracing. Selv synes jeg det er vel så forstyrrende å lese tekst med masse engelske lånord spedd inn. La oss ta innlegget mitt englifisert og se hvor dumt det høres ut: Absolutt det dummeste jeg har lest, eksemplet ditt er maksimalt overdrevet. Som noen andre nevnte så sier vi ikke ristet melk istedet for milkshake. I diverse fagspråk er det omtrent utelukket importerte ord og utrykk, og raytracing har vært brukt i cgi-bransjen i flere ti-år. Vi har heller ikke direkte oversatt PC, bulldozer, container, zoom og mye mer. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Absolutt det dummeste jeg har lest, eksemplet ditt er maksimalt overdrevet. Som noen andre nevnte så sier vi ikke ristet melk istedet for milkshake. I diverse fagspråk er det omtrent utelukket importerte ord og utrykk, og raytracing har vært brukt i cgi-bransjen i flere ti-år. Vi har heller ikke direkte oversatt PC, bulldozer, container, zoom og mye mer. Da har du ikke lest veldig mye. Vi har oversatt veldig mange faguttrykk, som tastatur, mus, kabinett, hovedkort, prosessor, spill og så videre. Vi har også fornorska skrivemåten til en haug av ord som drosje, sjåfør, bil, streik. For hvert ord du kan nevne som vi ikke har oversatt, kan jeg nevne to vi har oversatt At noen fagfelt har så små miljø i Norge at de ikke evner å oversette ordene, er en helt annen sak. Spillgrafikk omtalt i media er ikke et lite fagfelt, og man fortjener å få oversettelser. Bare reponsen i denne tråden forteller en at leserne ikke behersker engelsk godt nok til å forstå at de to ordene betyr akkurat det samme. Plutselig vekker strålesporing assosiasjoner som også raytracing burde ha gjort. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Dx12 med oppdatert driver med oktorber oppdatering dx12 still broken.jpg Jeg vet ikke hva som er verst her microstuttering eller brightness. Blir jo snøblind av å se på det bildet der Endret 14. november 2018 av Heradon Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Fint å dele din mening om et spill, men kom gjerne med noe mer enn "ræva" og gjerne ikke på en tråd om spor type stråling. Hva gjorde at du ble så skuffet? Hvorfor spør ber du han utdype det i en tråd som handler om spor type stråling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå