ClIcK-Maji Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) er ikke sikker om dette er riktig sted å spørre om dette men jaja Jeg får ikke til å laste ned sånn korrektur språk for word eller jeg har lasta ned filen til språket jeg trenger fra denne linken: https://support.office.com/en-us/article/language-accessory-pack-for-office-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f?ui=en-US&rs=en-US&ad=US men når jeg går tilbake til word programmed så står det fremdeles at det ikke er installert (Har filene lastet og de ligger i "downloads" mappen i pc'cen, vet ikke om plasseringen er feilen eller ei) Endret 13. november 2018 av ClIcK-Maji Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Det er ikke nok å bare laste ned filen. Som det står på siden: "Once the file is downloaded, double-click it to install it." Lenke til kommentar
ClIcK-Maji Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 ojå hahaha tusen takk, føler meg ganske så dum nå hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå