Gå til innhold

Brukere melder om at Huawei Mate 20 Pro-skjermen blir grønn i kantene

Anbefalte innlegg

Måtte bytte skjerm på min, tar liksom 2-3 dager før en legger godt merke til det, da det blir verre å verre. Hatt min til i 4 dager nå etter den kom tilbake fra rep, men nå er samme h%/&$$e igang igjen. Men kanskje forventet da det ble LG display også etter rep...

Nå har min fått det samme,og er usikker på hva jeg skal gjøre. Vente til de finner en løsning på problemet eller vente til at det eventuelt oppstår på nytt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Verken min eller noen jeg kjenner sin Mate 20 Pro har det problemet. Og det verste som skjer er jo at du er uten tlf i et par uker mens de reparerer eller sender deg en ny.

Et par UKER!? 3dager tok det sist jeg reparerte en mobil. Dvs fra jeg leverte den på postkontoret til den var tilbake i hånden min. Oppdatert på feilsøking og hva de gjorde underveis med mobilen også.

Endret av MobileX
Lenke til kommentar

Et par UKER!? 3dager tok det sist jeg reparerte en mobil. Dvs fra jeg leverte den på postkontoret til den var tilbake i hånden min. Oppdatert på feilsøking og hva de gjorde underveis med mobilen også.

Jeg sa det verste. Det er langt i fra alle som bor så nært at det tar 3 dager. Bor du langt oppi Finnmark så tar det nok mer enn tre dager tur retur. Veldig vanlig for en del folk å måtte vente 1-2 uker på reparasjon sånn generelt.

Lenke til kommentar

Jeg sa det verste. Det er langt i fra alle som bor så nært at det tar 3 dager. Bor du langt oppi Finnmark så tar det nok mer enn tre dager tur retur. Veldig vanlig for en del folk å måtte vente 1-2 uker på reparasjon sånn generelt.

Jo.. Men ett par uker var noe jeg forventet for 10år siden liksom?

Jeg sendte min mobil fra sunnmøre til en plass på østlandet som nettbutikken jeg handlet fra brukte som reparatør. 1 dag post hver vei (1 dag hver vei altså) og 1 dag på verksted. Jeg var vel forsåvidt heldig med lite kø på verkstedet så gikk raskere enn forventet. Men max 1 arbeidsuke mener jeg det burde ta med mindre deler må skaffes.

Endret av MobileX
Lenke til kommentar

Er nå på min fjerde(4) telefon...!! Alle de foregående har fått samme problem etter rundt 1 ukes bruk.. Bare møtt opp hos Power hver gang å fått utlevert ny med en gang:) de lurer fælt på hvorfor jeg fortsetter å velge samme tlf hehe men de overlegne kameraene og alt det andre som er Sinsykt med denne mobilen så er det ingen andre jeg vil ha. Så håper virkelig jeg slipper å dra tilbake nok en gang.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg ikke er 100% fornøyd med, og det er lyden. Jeg merker en del forskjell på forskjellige mobiler, og de billige faller igjennom på lyd og kamera, men her er det lyden som kunne vært bedre. Og så er ikke skjermen like god som på Note 9 da. Men batteriet er kjempefordel!

Lenke til kommentar

Er nå på min fjerde(4) telefon...!! Alle de foregående har fått samme problem etter rundt 1 ukes bruk.. Bare møtt opp hos Power hver gang å fått utlevert ny med en gang:) de lurer fælt på hvorfor jeg fortsetter å velge samme tlf hehe men de overlegne kameraene og alt det andre som er Sinsykt med denne mobilen så er det ingen andre jeg vil ha. Så håper virkelig jeg slipper å dra tilbake nok en gang.

Det er idioti at telefonene med LG-skjerm fortsatt er en del av beholdningen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei.

Kjøpte en Huawei mate 20 pro, i desember. I midten av januar begynte problemene. Fire dager uten bruk av passord, for å åpne telefonen. Nytt kort. Neste problem, fra et Telenor abonnement til et annet. Innringer fikk først klokkeklang/musikk, deretter stillhet. Telenor forhandler rettet problemet. Etter en mæned samme problem. Feil rettet. Tredje gang problemet oppsto, ble telefonen sent inn til service. Fant ingen feil. Har problemet ennå. Touch problemer. Reagerer ikke alltid. Under skriving mangler ofte noen bokstaver., Ved bruk av Whatsapp, videosamtale. Går skjermen i svart etter X-antall sekunder. Dette i forhold til innstilt dvaletid. Ingen respons hos forhandler. Heller ikke hos Telenor.

Er det andre som har liknende problemer? MVh

'Bjørn E. Røed

Lenke til kommentar

Hei.

Kjøpte en Huawei mate 20 pro, i desember. I midten av januar begynte problemene. Fire dager uten bruk av passord, for å åpne telefonen. Nytt kort. Neste problem, fra et Telenor abonnement til et annet. Innringer fikk først klokkeklang/musikk, deretter stillhet. Telenor forhandler rettet problemet. Etter en mæned samme problem. Feil rettet. Tredje gang problemet oppsto, ble telefonen sent inn til service. Fant ingen feil. Har problemet ennå. Touch problemer. Reagerer ikke alltid. Under skriving mangler ofte noen bokstaver., Ved bruk av Whatsapp, videosamtale. Går skjermen i svart etter X-antall sekunder. Dette i forhold til innstilt dvaletid. Ingen respons hos forhandler. Heller ikke hos Telenor.

Er det andre som har liknende problemer? MVh

'Bjørn E. Røed

Prøvd en fabrikkinnstilling?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...