TeslaMods Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Tenk hvor mange som har kjøpt denne. At noen på reddit har det problemet spiller jo veldig liten rolle. Har den selv, ingen problemer med den. Kanonbra telefon 1 Lenke til kommentar
NWFJ7RO5 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Måtte bytte skjerm på min, tar liksom 2-3 dager før en legger godt merke til det, da det blir verre å verre. Hatt min til i 4 dager nå etter den kom tilbake fra rep, men nå er samme h%/&$$e igang igjen. Men kanskje forventet da det ble LG display også etter rep... Lenke til kommentar
RaySoft Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Takk for tips Da ble det ikke en sånn allikevel.. synd.. Hvorfor ikke? I verste fall er det bare å sende inn for å få gratis fiks Jeg hadde aldri godtatt at min flunkende nye telefon skulle ha blitt "reparert". Da hadde jeg krevd ny mobil eller pengene tilbake. 2 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Er det så rart? Det er jo en miljøvennlig telefon Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 På samme måte som at en bil til 1 million eller et fly til 100 millioner også må på reperasjon i blandt? Selvom noe er dyrt, så er det ingen automatikk i at det ikke kan være noe feil på produktet. Apple fanboy logikk. 2 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 På samme måte som at en bil til 1 million eller et fly til 100 millioner også må på reperasjon i blandt? Selvom noe er dyrt, så er det ingen automatikk i at det ikke kan være noe feil på produktet.Apple fanboy logikk. Jaha? Både det innlegget og dette blir skrevet fra en OnePlus 6. 3 Lenke til kommentar
Martin N86 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Det har vel vist seg og vært en del tull med oled paneler, var jo noe tull med PS Vita i sin tid også. Er jo ikke den mest solide teknologien, enda. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 "Gluegate" ? Kan ikke de finne på noe bedre.. Dritt lei av å høre "gate" ditt og datt.. Gate betyr port..? Problemet kalles gategate 5 Lenke til kommentar
kentroger1 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Sånn ser min ut 1 Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Ok. Kinesisk kvailitet? Lenke til kommentar
kentroger1 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Nei, skjermene lages i Sør-Korea. 2 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Tror ikke jeg gidder og bruke så mye penger på en telefon lengre. Har kjøpt top modeller før og det er ikke noe vits. 1 Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Hmmm... minner litt om de brunoransje(?) flekkene som kommer langs kantene på MacBook Pro med touchbar. Riktignok dukker ikke disse alltid opp, og de dukker heller ikke opp samme sted hele tiden. Lenke til kommentar
Marcus F Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Hva skjer med at alle nye mobiler har noe galt? iPhone XS/XS Max med beautygate og chargegate og Mate 20 Pro med Gluegate? Hva skjer? Lenke til kommentar
Vindros Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 På tide å finne på noe nytt enn "-gate"? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Ingen problemer med min og jeg har skjerm fra LG. Om det skulle dukke opp, så sender jeg den bare inn for reparasjon. Og da ble det service? Lenke til kommentar
borgermeister Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Har mate 20pro og er knallfornøyd.. Enda mer fornøyd når jeg sjekka og fant ut at jeg har boe skjerm... Hvor kjøpte du telefonen, hvis det stemmer at du har Boe skjerm? Har lest at alle i dette markedet kommer med LG. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Hva skjer med at alle nye mobiler har noe galt? iPhone XS/XS Max med beautygate og chargegate og Mate 20 Pro med Gluegate? Hva skjer? Flere som kjøper, flere med tilgang til Internett. 1 Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kjøpte en slik telefon i dag. Ser helt super ut. Telenorbutikken i Molde hadde ikke hatt noen telefoner med dette problemet. Lenke til kommentar
MonsLarsen Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Fikk også disse symptomene på min etter en stund.. Var på power idag og fikk utlevert en ny:) krysser fingrene for at denne klarer seg!! Desidert den Beste telefonen jeg har hatt noen gang. Alt er sinnsykt! Har ikke andre ord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg