steinjarle Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Men Huawei vil ikke uttale seg om «Gluegate», som problemet blir kalt.Brukere melder om at Huawei Mate 20 Pro-skjermen blir grønn i kantene Lenke til kommentar
FD1STKDB Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Takk for tips Da ble det ikke en sånn allikevel.. synd.. 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Takk for tips Da ble det ikke en sånn allikevel.. synd.. Hvorfor ikke? 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg oilersgutten81 Skrevet 13. november 2018 Populært innlegg Del Skrevet 13. november 2018 Takk for tips Da ble det ikke en sånn allikevel.. synd.. Hvorfor ikke? Alltid sånne folk så dømmer en mobil viss et veldig lite få tall har problemer. Har selv denne mobilen,og har 0 problemer med skjerm? 17 Lenke til kommentar
Giall Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Takk for tips Da ble det ikke en sånn allikevel.. synd.. Hvorfor ikke? I verste fall er det bare å sende inn for å få gratis fiks 5 Lenke til kommentar
samobil Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 En kompis kjøpte en mate 10 pro som hadde lignende problem og slet i månedsvis med bytting av skjermer og erstatning av mobil uten at det ble noe bedre. Etter den skrekkhistorien og Huawei sin låsing av bootloader holder jeg meg langt unna i hvertfall. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Ingen problemer med min og jeg har skjerm fra LG. Om det skulle dukke opp, så sender jeg den bare inn for reparasjon. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Takk for tips Da ble det ikke en sånn allikevel.. synd.. Hvorfor ikke? Gjelder jo absolutt ikke alle enheter og skjer det så får man jo ny... Hadde ikke skiftet mening pga dette Endret 13. november 2018 av MobileX Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 "Gluegate" ? Kan ikke de finne på noe bedre.. Dritt lei av å høre "gate" ditt og datt.. Gate betyr port..? 2 Lenke til kommentar
Hyperpanje Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Tror jeg står over telefon fra Huffameg 1 Lenke til kommentar
Hyperpanje Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 "Gluegate" ? Kan ikke de finne på noe bedre.. Dritt lei av å høre "gate" ditt og datt.. Gate betyr port..? NÆÆH?! Sjokk. 5 Lenke til kommentar
Fangevokteren Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Har mate 20pro og er knallfornøyd.. Enda mer fornøyd når jeg sjekka og fant ut at jeg har boe skjerm... 3 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Har aldri sett en "burn-in" som dette på mobiler, men som det står i artikkelen, "grønnskjær" på skjermen. Håper ikke denne feilen gjør at folk tror mobilen er dårlig og burde unngås.. Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 sånn går det når man ikke går for apple... 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 sånn går det når man ikke går for apple... Haha... Good one. Elsker ironi 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Ingen problemer med min og jeg har skjerm fra LG. Om det skulle dukke opp, så sender jeg den bare inn for reparasjon. Men er det ikke litt dumt at man må sende inn til reparasjon når man tross alt har betalt nesten 10.000 kr for telefonen? 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Muligens feil med bakgrunnsbelsyning på en OLED? Det er vel minst sannsynlig av alt. I.O.M at det ikke er noe bakgrunnsbelysning... Etter kort googling virker det som om de mener det kan være noe lim mellom glass og skjerm som forvrenger fargene i bildet mot kanten. 1 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Ingen problemer med min og jeg har skjerm fra LG. Om det skulle dukke opp, så sender jeg den bare inn for reparasjon. Men er det ikke litt dumt at man må sende inn til reparasjon når man tross alt har betalt nesten 10.000 kr for telefonen? På samme måte som at en bil til 1 million eller et fly til 100 millioner også må på reperasjon i blandt? Selvom noe er dyrt, så er det ingen automatikk i at det ikke kan være noe feil på produktet. 6 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Verken min eller noen jeg kjenner sin Mate 20 Pro har det problemet. Og det verste som skjer er jo at du er uten tlf i et par uker mens de reparerer eller sender deg en ny. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Jo dyrere, jo mer avansert, jo større sjanse for feil. Ytterligere øker sjansen om det er nytt, og jo mer av maskinvaren og programvaren som er ny, jo verre blir det. Hadde du betalt 10 lapper for en telefon med "gammel teknologi" og en prislapp som normalt bare er brøkdelen av dette, og spesielt utviklet for høy stabilitet, gjennomtestet/høy kvalitetskontroll, og rett og slett kvalitet, ja da hadde jeg også blitt skuffa. Endret 13. november 2018 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg