GolfRolf Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Planlegger bytte av hjullager/hub på bilen. SKF er et kjent merke som jeg har hørt mye bra om. Hvor på nettet kan man kjøpe deres hjullagre rimeligst? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg kjøpte skf hjullager på skruvat sist jeg skiftet, men vet ikke om de er billigst.... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Har fått SKF når jeg har kjøpt på Biltema også, så du kan jo stikke innom og be om å få se på ett. Lenke til kommentar
GolfRolf Skrevet 15. november 2018 Forfatter Del Skrevet 15. november 2018 Ingen treff foreløpig. TIdligere var det slik at SKF-lagre kunne kjøpes direkte fra buikker som solgte til maskiner (ikke biler) som brukte samme lagrene. Men med andre varenummer og lavere priser. Hverken Skruvat, Eurodel eller Biltema hadde SKF til bilen ((Prius) Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Kulelagerhuset? Rotek har vel også noe som passer. Priser vet jeg ikke mye om. Endret 15. november 2018 av toreae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå