marginalFour995 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Er det noen som vet hvilken kaffekopp som holder best på varmen? Tenker på koppene som shell-koppen, Statoil-koppen, yx-koppen. Trenger svar fort, skal kjøpe meg kopp i kveld Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Var det ikke Statoil som hadde et opplegg med å bruke egen kopp? Vet de brukte klistremerker. Da burde det være ok å skaffe seg en thermokopp man broker. Ellers tror jeg stadardkoppene er like gode. Statoil er vel muligens de med best tilgjengelighet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Lever dere i fortiden? Circle K har vanlig og thermokopp og nei, jeg har ikke kjøpt Lenke til kommentar
marginalFour995 Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Shell har kaffeavtale som gjør at du kan bruke egen kopp og kjøpe klistremerket bare. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Premium koppen på Circel K er betydelig bedre enn standard koppen og holder veldig mye lengre på varmen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg har den nye premium koppen fra circle K, og syntes ikke den holder veldig godt på varmen... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå