andesam Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har akkurat startet opp en data med temmlig like deler som jeg har. Men så kommer det opp "missing ntldr".. Vet at det har noe med windows å gjøre, men det er ikke installert windows på maskinen enda. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har hatt det samme jeg! Det er bare å Boote fra cd og installere windows! That's It! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Men når jeg gjør det så står det bare det samme. Men stemmen i dataen (hvis du har hørt den) sier at alt er ok og at den booter fra oprativsystemet. Men jeg har kommet forbi dette problemet, tror jeg. Har kobla til en gammel harddisk og får formatert den og lasta inn windows innstallasjons filene, men etter at dataen har boota så virker det som dataen har glemt windows installasjonen. Den vil bare boote fra en diskett, eller fra windows cden, men da begynner hele installasjonen på nytt. ****** Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har opplevd at jeg må formatere disken men en oppstart diskett f.eks Win98 og bruke fdisk for å bli kvitt problemet. Sikkert andre måter å løse det på, men jeg kjører alltid fdisk og setter opp disken på nytt ved når jeg opplever denne feilen. Men som sakt, helt sikkert andre løsninger på dette. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Er master/slave HDD oppsettet riktig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå