Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

windows 10 1803 fryser tilfeldig

Anbefalte innlegg

Hei

Er det flere enn meg som har problemer med at windows10 1803 fryser helt tilfeldig?
Det begynte hos meg enten ved denne eller forige oppdatering.
Det som skjer er at alt fryser, utenom musa, kan "lukke" programmer, men de lukkes ikke og den eneste måten å få det igang igjen er å ta en hard-restart.

Har ikke klart til å koke det ned til om det er noe program som gjør det eller om det er windows, men finner andre rundt på nettet med samme symptomer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde noen slike problemer i april. Så vidt jeg husker, var problemet at CPU jobbet 100% - dermed var ikke systemet i stand til å oppfatte at jeg hadde prøvd å slå av maskinen (via Start -> Shut down). Vet ikke hvordan og hvorfor det ble slutt på dette. Var jeg deg, ville jeg prøve å installere 1809, hvis den er tilgjengelig, da.

Lenke til kommentar

Når det skjer klarer jeg å åpne task manager og der vises da alle programmer som 0% cpu bruk.

Ser ikke ut som den er tilgjengelig enda, det er vell fremdeles problemer med at den sletter filer,  men skal holde øyene åpene :)

Endret av Svar
Lenke til kommentar

Har hatt random "mikro-frys" problemer siden 1803 oppdateringen. Starter 2-3 dager etter en omstart. Alt fryser, men du kan bevege musa. Varer først noen tiendeler, men varigheten øker jo lenger du venter før du tar en ny omstart. Etter en uke varer disse "mikro-frysene" i flere sekunder ...

Håpet at problemet skulle bli borte med 1809 oppdateringen, men det ble det ikke ... Skikkelig irriterende!

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...