Inventory Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Hei, jeg har nylig flyttet hjemmefra for å studere (ikke offentlig utdanning, og derfor er semesterene litt annerledes). For fire dager siden meldte jeg meg inn i nr1 fitness med 12mnd binding for å gjøre medlemskapet så billig som mulig. Prisen er 319kr/mnd.Jeg har jo fått med meg at treningsentrene har kjørt kampanjer som "tren ut året gratis" o.l, og spurte derfor om det kunne være lurt å vente med og melde seg inn - men neida, de hadde nylig hatt en kampanje så nå var rette tiden å melde seg inn. Og det var også lurt å binde seg for å få lavere pris Men så....I dag hadde kjøpesenteret som treningssenteret befinner seg på jubileum, og hvordan feirer man det? Joda, Nr1 fitness feirer dette med å slå av 30% av prisen til alle nye medlemmer som melder seg inn med binding i 12mnd! Jeg meldte meg inn for fire dager siden! Dette syntes jeg selvfølgelig er utrolig urettferdig, og lurer på om jeg har noe å hente på å klage? Hva kan jeg gjøre, og hva hadde dere gjort?MvhFattig student, som akkurat ble enda fattigere Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Les vilkårene, der finner du svaret. https://www.nr1fitness.no/medlemsbetingelser/ 3. Medlemmet har rett til å avslutte medlemsavtalen (angrerett) ved å gi skriftlig melding til Nr1 Fitness innen 14 dager etter inngåelse av medlemsavtalen, jf. angrerettlovens § 11. Dette gjelder kun dersom medlemskap er inngått utenfor et Nr1 Fitness senter. Endret 13. november 2018 av ^fmj 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 og derfor venter man på kampanjer og gjør litt research før man binder seg Lenke til kommentar
Yaya Barry Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 Hei, jeg vil avslutte medlemskapet mitt. Hvordan skal jeg gjøre det ? Lenke til kommentar
Gunnar Mo Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 15 hours ago, Yaya Barry said: Hei, jeg vil avslutte medlemskapet mitt. Hvordan skal jeg gjøre det ? 8. Oppsigelse bør skje skriftlig via e-post, brev eller ved oppmøte på et Nr1 Fitness treningssenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå