steinjarle Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Lanseres i mars – sammen med 5G-versjonen av Galaxy S10, ifølge nyhetsbyrå.– Samsungs brettbare telefon vil kunne koste 15 000 kroner Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Med skattene i norge kan vi nok si 20k? Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 15 holder nok, mobiltelefoner har ganske så lik pris uansett hvor de kjøpes... 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Nå begynner mobiltelefoner å bli latterlig dyrt. 15000kr er alt for mye penger, selv om en med så "stor" skjerm. 5 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 15000kr er mye for en mobil telefon, men er kanskje litt for tidlig å si om det er mye for Samsung F.. Håper bare ikke at det taktisk påvirker prisen til Samsung S10 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Galskapen lenge leve... 3 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 ..og der sluttet festen for min del. S8 får holde i mange år til. Den er mer enn kjapp nok til fortsatt livsløp, med mindre noe revolusjonerende og uforutsett skjer mtp behov for datakraft. 6 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Så da er vi oppe i ihvertfall 5 mest sannsynlig 6 topplanseringer på under 1 år. Ett godt tegn på desperasjon i mine øyne. 2 Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Så flott. Hvem vil ikke betale 15k for en mobil som du kan knuse flere skjermer på? Galskapen slutter for min del her. Min S8+ får arbeide til den dør. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Er det bare jeg som ikke ser poenget med brettbare mobiler? Mulig jeg er helt "out of touch", men dette virket ikke som noe jeg kommer til å ønske å kjøpe. Virker bare knotete. 2 Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Er det bare jeg som ikke ser poenget med brettbare mobiler? Mulig jeg er helt "out of touch", men dette virket ikke som noe jeg kommer til å ønske å kjøpe. Virker bare knotete. Nei du er ikke alene om det. Denne blir ingen storselger. 3 Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Folk punger jo ut 17 store høvdinger for en iPhone, så prismessig er vel ikke dette noen stor overraskelse. Om den slår an, så vil den nok selge godt uavhengig av prisen. Når det er sagt, så gidder ikke jeg å punge ut over 5-6 høvdinger til ny mobil når den tid kommer. Xperia Z5 og Bananflua (Nokia 8810 4G, tror det var 8810 i hvertfall) får leve mange år til. Blir uansett spennende å se om den slår an, hvilke kreative bruksområder den har, og om noen andre etter hvert vil følge etter, og om prisene daler litt mer til prisnivået for "vanlig dødelige". Lenke til kommentar
DrPaulus Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Enig med LaKilla. Denne telefonen er jo enn så lenge noe unikt og nytt i mobilmarkedet. En iphone XS er jo en helt standard telefon som det finnes 20 av på dusinet. Jeg tror nok at denne typen telefoner kommer til å bli populære når teknologien kommer lengre og prisene går ned. Kjekt med en mobil som tar lite plass i lomma, men fungerer som et lite nettbrett når du skal lese eller se video. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Enig med LaKilla. Denne telefonen er jo enn så lenge noe unikt og nytt i mobilmarkedet. En iphone XS er jo en helt standard telefon som det finnes 20 av på dusinet. Jeg tror nok at denne typen telefoner kommer til å bli populære når teknologien kommer lengre og prisene går ned. Kjekt med en mobil som tar lite plass i lomma, men fungerer som et lite nettbrett når du skal lese eller se video. Men tar den virkelig så liten plass i lomma når den blir (mer enn) dobbelt så tykk som en vanlig telefon? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Nå begynner mobiltelefoner å bli latterlig dyrt. 15000kr er alt for mye penger, selv om en med så "stor" skjerm. Motorola telefonen med "ryggsekk" på 80 tallet koste ca 20-25 000 kr den gangen så kanskje 15 k ikke er så dyrt i dag? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Med DeX kan du forhåpentligvis få en dugelig skrivebordsopplevelse også. Lenke til kommentar
kari melby Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Spennende å høre hvor mye det koster å reparere skjermen hvis den ryker akkurat i bretten. Forøvrig er denne festen over for min del. Klarer meg lenge med min Sony xz 2 compact. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Hvordan kan man anslå prisen når alt som eksisterer er en prototype? Ville vel tatt det med en liten klype salt.. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Sorry 15k forsvarer ikke mitt bruk av tlf, som er surfing, telefon, og messenger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Om den har IP68 er det kanskje et greit alternativ til tak over hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg