DirekteDemokrati Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Ikke uvanlig for de som tror de er bedre enn andre. Du hadde ikke evne til og se det var 2 forskjellige setninger. Samt jeg ser alt det andre du poster her. Så jeg sier bare neitakk. Livet er for kort. Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Siden det var grus så hadde han bak deg tydeligvis ikke lang nok avstand til deg. Kan jo ligge på 3 sekunders regelen på grusvei, men personlig tar jeg eller 10 sekunder så jeg slipper steinsprut Her skriver du da vitterlig at den parkerte bilen ikke hadde lang nok avstand. Det er underlig å skylde på at en parkert bil ikke holder lang nok avstand til en som kjører ut fra parkeringsplassen - uavhengig om parkeringsplassen er grusbelagt eller asfaltert. Hvorvidt du mener den parkerte bilen skal holde 3 sekunders avstand eller hva du mener er helt umulig å forstå. Uansett er denne posten meningsløs. 3 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) Her skriver du da vitterlig at den parkerte bilen ikke hadde lang nok avstand. Det er underlig å skylde på at en parkert bil ikke holder lang nok avstand til en som kjører ut fra parkeringsplassen - uavhengig om parkeringsplassen er grusbelagt eller asfaltert. Hvorvidt du mener den parkerte bilen skal holde 3 sekunders avstand eller hva du mener er helt umulig å forstå. Uansett er denne posten meningsløs. Jeg sa bare at han hadde ikke nok avstand.. Siden han ble truffet av grus... Eldre biler med bakhjuls trekk kan spinne på grus, selv om du mener det eller ikke. Setning nr 2 var bare et eksempel på min holdning når det gjelder grus. Som er holdningen "better safe than sorry" Endret 18. november 2018 av DirekteDemokrati Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Merker jeg gleder meg til fortsettelsen her nå... Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Jeg sa bare at han hadde ikke nok avstand.. Siden han ble truffet av grus... Eldre biler med bakhjuls trekk kan spinne på grus, selv om du mener det eller ikke. Setning nr 2 var bare et eksempel på min holdning når det gjelder grus. Som er holdningen "better safe than sorry" Da kan du kanskje forklare oss hvordan en parkert bil på en parkeringsplass holder nok avstand da? Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Da kan du kanskje forklare oss hvordan en parkert bil på en parkeringsplass holder nok avstand da? Vel parkerer du rett ved utkjørsel... Jøss da.. Men samma faan. OT.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Alle biler kan spinne på grus, uansett hvor på parkeringsplassen de står. Det er en risiko man tar når man parkerer på en grusplass. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Om det ikke kan bevises hvor steinen kom fra så blir det nok til at hans kasko forsikring må ta det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå