spn2000 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Er ikke akkurat strøken denna heller: Endret 18. januar 2004 av spn2000 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 lillesøstera mi fallt helt for den på nokia sine sider.. Må da nevne at hu er kjempefan av lovlig blond, hun er blond og er snart fjorten år... Hehe, men hadde den hatt kamera og fargeskjerm hadde hu kjøpt den ! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvis noen husker Bosch 509 og Siemens S25 stiller de sterkt i klasse her, mens dagens Nokia 7600 er jo ikke særlig pen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er ikke akkurat strøken denna heller: Fatter ikke hvorfor nokia fortsetter med mobiler uten fargeskjerm De blir bare styggere å styggere når de ikke har fargeskjerm. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det selskapet som vel er kjent for å lage de værste er vel kyocera "like the shoes you wear and the car you drive, your phone says a lot about you. You'll send the right message with the Kyocera 2100" Og ja dette er en ny telefon... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jepp. Nokia og Siemens. Kan bare komme på SL45 og ST55 som jeg synes er pene Siemens modeller. hva med SX1? Personlig synes jeg at SX1 ser utrolig teit ut. Har aldri likt det runde Siemens designet. Smak og behag. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Fatter ikke hvorfor nokia fortsetter med mobiler uten fargeskjerm De blir bare styggere å styggere når de ikke har fargeskjerm. Er jo ikke alle som _trenger_ fargeskjerm, tenkt litt på det? Det med at de nye Nokiatelefonene uten farger er stygge, må jeg si meg enig med deg i. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jepp. Nokia og Siemens. Kan bare komme på SL45 og ST55 som jeg synes er pene Siemens modeller. hva med SX1? Personlig synes jeg at SX1 ser utrolig teit ut. Har aldri likt det runde Siemens designet. Smak og behag. SX1 rund? Vel; kameralinse, antenneutak og styrepinne er vel rund. Lenke til kommentar
TSM Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Den styggeste telefonen er uten tvil Sony Ericsson T610!! Volvo tenker jeg på når jeg ser den telefonen. Firkanta stygg svensk greie. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er ikke akkurat strøken denna heller: hva er produktnavne på den mobilen ? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Den styggeste telefonen er uten tvil Sony Ericsson T610!! Volvo tenker jeg på når jeg ser den telefonen. Firkanta stygg svensk greie. HAHAHa... Du er alene med den smaken der.... :-) Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Den styggeste telefonen er uten tvil Sony Ericsson T610!! Volvo tenker jeg på når jeg ser den telefonen. Firkanta stygg svensk greie. HAHAHa... Du er alene med den smaken der.... :-) Det er han ikke! Jeg er faktisk helt enig, synes T610 er en altfor firkantet og forholdsvis stygg telefon. Ikke den styggeste som finnes, men langt i fra pen. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ok, du får følge med en og annen bygdetu..... her og der. LOL Men fortsatt ganske alene. Du føler det. Jeg vet du føler det. Habla Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har ingen modeller å komme med, men endel prototyper som VIRKELIG ser ut til å være snytt ut av baken på en jodlende skihopper i 50-årene: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er ikke akkurat strøken denna heller: http://nokia.com/BaseProject/Sites/NOKIA_M...mainpage_s1.jpg hva er produktnavne på den mobilen ? Er vel 2300 det der, tar jeg ikke helt feil Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) ja nokie 2300 liker t610 ser stilig ut med den litt firkanta formen.... Men sx1 blir litt småstygg i formen; den ville ha nytt godt med kanteavrundinger á 6600... Hvis den hadde hatt d skulle man ha klart å sett størrelsesforskjellen på 100 meter... men så har du d tasteoppsettet; da går d kanksje ikke alikevel... Ihvertfall en god ide til en eventuell sx2 denne er vel også ganske stygg?? Skikkelig "plastic fantastic" Skikkelig "plastic fantastic" Endret 19. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ok, du får følge med en og annen bygdetu..... her og der. LOLMen fortsatt ganske alene. Du føler det. Jeg vet du føler det. Habla Ikke vær for sikker på det. Lenke til kommentar
TSM Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 HAHAHa...Du er alene med den smaken der.... :-) Det får så være. Den telefonen er STYGG!! Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 3510 og i versjonen synes jeg ikke noe om, de er for enkle og ganske stygge, så i en anne topic her hvor en nevne Z600 som buissnies telefon, det er jo marerittet selv!! jævlige taster og plastic...mer... Nokia 650 er også dritstygg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå