Gå til innhold

STYGGESTE mobil


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt uenig i at motorola v2288 er den styggeste mobilen (les motorola'en)

denne tar utvilsomt kaka!

mostrbb.gif

heter noe så herlig som Motorola StarTac Rainbow...

kom i '97/'98... Stakkars folk!

 

 

ps. gravde også fram dette bildet av motorola v2288 ;)

mov2288.gif

ikke så stygg med de fargene :roll:

kom vel i år 2000

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

håhå, mange gamle og stygge mobiler her ja :D

 

Men disse er noen av de jeg syns er stygge:

 

Nokia: 3510(i), 3650 +++

S.E: Z600, T310

Motorola: T192 + noen av de rare nye som kommer..

Siemens: C60, S40, MC60 +++ ( men sl55 og st 55(60 oxo) er fine mobiler da!

 

EDIT: Jeg mener da altså av nyere modeller..

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar

Noen alcatel tlf:

 

Er jo den samme, men i flere farger:

alcatel.JPG

 

Denn har jeg hatt, og den er liten..men ikke pen:

159_big.jpg

 

 

Denne hadde mamma i en ufyselig grønn farge:

halotemg.gif

Mener å huske at det var denne de hadde på rimi jeg...men det er noen år siden da...er i hvert fall den mamma hadde...

Endret av Rianna
Lenke til kommentar

Synes ikke eldre modeller som Nokia 1610, Phillips Fizz etc. bør telle i denne kåringen. Selvsagt vil en hvilken som helst 5-6 år (eller mer) gammel mobil virke stygg i forhold til dagens modeller, og derfor velger jeg å kun uttale meg om hvilken jeg synes er styggest av dagens aktuelle modeller ;)

 

Synes dessuten man bør dele inn i to klasser, kamskjell og vanlig.

 

Min dom for kamskjell-telefoner;

Sony Ericsson Z600. Den er IMO direkte frastøtende i åpen tilstand. For det første er den stor, og jeg fatter ikke hvorfor Sony Ericsson har valgt å konstruere den slik at display-delen av telefonen blir liggende ett nivå under taste-delen i åpen tilstand, som et slags trappetrinn. Utrolig dårlig, dette ødelegger veldig mye for helhetsinntrykket når det gjelder design til denne telefonen. I lukket tilstand ser det ut som det er to mobiler som er limt sammen, ser klumpete og lite tiltalende ut. En telefon som har utrolig god funksjonalitet i forhold til prisen, men på bekostning av design.

 

Den styggeste av den tradisjonelle typen (ikke kamskjell/klapp-telefoner);

Nokia 5100. Ser ut som den er kjøpt i nærmeste lekebutikk for 49,90. Glorete og fæl design, lite som tilsier at man holder en fungerende telefon i hånden da stasen ligner mest på en spilledåse for fem-åringer...

 

Til slutt noen kommentarer til andre telefoner som kunne hatt godt av litt ansiktsløftning:

 

- Nokia 6600: denne fettbomba bør seriøst vurdere en drastisk slankekur...

- Sony Ericsson T610: kantavrunding anbefales på det sterkeste, firkant!

- Nokia N-Gage/3300: hvis dere skal lage gamgeboy, ikke kall det en mobil...

- Nokia 3650/3660: folk vil vel helst at en mobiltelefon skal se ut som nettop det, og ikke en GPS?!?

Lenke til kommentar
Synes ikke eldre modeller som Nokia 1610, Phillips Fizz etc. bør telle i denne kåringen. Selvsagt vil en hvilken som helst 5-6 år (eller mer) gammel mobil virke stygg i forhold til dagens modeller, og derfor velger jeg å kun uttale meg om hvilken jeg synes er styggest av dagens aktuelle modeller ;)

 

Synes dessuten man bør dele inn i to klasser, kamskjell og vanlig.

 

Min dom for kamskjell-telefoner;

Sony Ericsson Z600. Den er IMO direkte frastøtende i åpen tilstand. For det første er den stor, og jeg fatter ikke hvorfor Sony Ericsson har valgt å konstruere den slik at display-delen av telefonen blir liggende ett nivå under taste-delen i åpen tilstand, som et slags trappetrinn. Utrolig dårlig, dette ødelegger veldig mye for helhetsinntrykket når det gjelder design til denne telefonen. I lukket tilstand ser det ut som det er to mobiler som er limt sammen, ser klumpete og lite tiltalende ut. En telefon som har utrolig god funksjonalitet i forhold til prisen, men på bekostning av design.

 

Den styggeste av den tradisjonelle typen (ikke kamskjell/klapp-telefoner);

Nokia 5100. Ser ut som den er kjøpt i nærmeste lekebutikk for 49,90. Glorete og fæl design, lite som tilsier at man holder en fungerende telefon i hånden da stasen ligner mest på en spilledåse for fem-åringer...

 

Til slutt noen kommentarer til andre telefoner som kunne hatt godt av litt ansiktsløftning:

 

- Nokia 6600: denne fettbomba bør seriøst vurdere en drastisk slankekur...

- Sony Ericsson T610: kantavrunding anbefales på det sterkeste, firkant!

- Nokia N-Gage/3300: hvis dere skal lage gamgeboy, ikke kall det en mobil...

- Nokia 3650/3660: folk vil vel helst at en mobiltelefon skal se ut som nettop det, og ikke en GPS?!?

jeg vet hvofor de har den STYGGE "trappeløsningen" i sleve klappe mekanismen.... Det er fordi de har limt sammen to SE T610 oppå hverandre, og da er den eneste måten å få åpnet den på, å bruke "trappemetoden" som du kaller den så fint :p hehe....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...