jendor Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 museumet som i har på jobb ()= Masse stygge telefoner der... eller? hehe Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jepp! alt fra 20 kg til 80gram ;D Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 neh, egnetli ganske så støgg! Hvilken mener du er den fineste mobilen da? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Noen som har hørt om produsenten CHEA? Litt tvilsomme modeller de har: Hvilken mobil ligner de på? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 sikker på at det ikke bare er deksel ? liknet litt for mye ;D Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Styggest mobil, ja... Det har jeg aldri tenkt på egentlig... Men det måtte vel bli en av de gamle modellene til Nokia... 3410, 3510 .. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 4. Sony Ericson t 610 (Ser ut som den er tegnet av et barn) fy. 3. Sony Ericson p 800 (uforklarlig masse) 2. Sony Ericson z 600 (ikke direkte slank) 1. Nokia 8910/8910i (hva er dette? leketøy for barn? transformer?) Jeg kan ikke skjønne noe hvis konstruktørene bak disse fortsatt er i bransjen. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 4. Sony Ericson t 610 (Ser ut som den er tegnet av et barn) fy.3. Sony Ericson p 800 (uforklarlig masse) 2. Sony Ericson z 600 (ikke direkte slank) 1. Nokia 8910/8910i (hva er dette? leketøy for barn? transformer?) Jeg kan ikke skjønne noe hvis konstruktørene bak disse fortsatt er i bransjen. T610 vil jeg si er den peneste mobilen som er lagd, menmen. Alt er smak og behag. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Dette er 3 stygge tlf: http://www.mobilforum.se/?nav=phones_showinfo&phoneid=183 http://www.mobilforum.se/?nav=phones_showinfo&phoneid=306 http://www.mobilforum.se/?nav=phones_showinfo&phoneid=195 etter min mening da...den siste er faktisk den jeg til nå syns er verdens styggeste. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 T610 vil jeg si er den peneste mobilen som er lagd, menmen. Alt er smak og behag. Er ikke det den firkanta kjedelige telefonen da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 8910/i er ganske grei den ja, bare synd den ikke har no særlig "innvendig" den minner litt om en lambourghini med gressklippermotor Beste komentaren jeg har hørt på LENGE! Den styggeste jeg vet om er: FYSJ! Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 T610 vil jeg si er den peneste mobilen som er lagd, menmen. Alt er smak og behag. Er ikke det den firkanta kjedelige telefonen da? Det var mitt første inntrykk fra bilder jeg så, men når jeg fikk se den ordentlig.....den er fin! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Noen som har hørt om produsenten CHEA? Litt tvilsomme modeller de har: akkurat d jeg mente jeg også mr.fungus: jeg la ved også noen bilder av de mobbilene som de var hermet etter.... herregud dere har ikke truffet spikeren skikkelig; skal dere ha kremen av dritt mobiler så er det dette: CHEAbare se! nå kommer det verste: Alle er den samme mobilen bare i forskjellelig skall, alle er like store i størrelsen (106 x 45 x 20 mm) hvis dere har litt peil på mob så vet dere at dette er "etterligninger" av nokia og samsung se bare her: samsung R210 nokia 8310 7210 og alle kom etter 2 kvartal 2003 her er specsene: - Polyphonic ringtones - Ringtone composer - Build-in handsfree - T9 - Calculator - Calendar -Dualband mangler stortsett alt annet (wap,gprs,mms,ems,triband osv) synes ærlig talt synd på merket nei og nei og nei.... Endret 11. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 T610 vil jeg si er den peneste mobilen som er lagd, menmen. Alt er smak og behag. Er ikke det den firkanta kjedelige telefonen da? Det kalles stilren. Jeg hater mobiler som skal se så "kuule" ut. Masse rare former og streker og ditt og datt her og der. Sony Ericsson satset på et stilrent og moderne design når de lagde T610. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 8910/i er ganske grei den ja, bare synd den ikke har no særlig "innvendig" den minner litt om en lambourghini med gressklippermotor Beste komentaren jeg har hørt på LENGE! Den styggeste jeg vet om er: FYSJ! den er laget av Bosch, så ikke forlang for mye ;D husker du den med rundt display ? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Jeg digger phillips TV, dvd og video spillere!!! men mobiler derimot er litt verre!!! Den styggeste mobilen må desidert være denne!! Ladies and gentlemen, I give to you*tromme virvel* Phillips DIGA(-A +ER) worlds ugliest tlf!! EDIT: btw. post nr 700 Endret 11. januar 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 8910/i er ganske grei den ja, bare synd den ikke har no særlig "innvendig" den minner litt om en lambourghini med gressklippermotor Beste komentaren jeg har hørt på LENGE! Den styggeste jeg vet om er: FYSJ! den er laget av Bosch, så ikke forlang for mye ;D husker du den med rundt display ? Joda...er bosh 100 %.... Bosh er noe av det verste til å lage Telefoner...... Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg digger phillips TV, dvd og video spillere!!! men mobiler derimot er litt verre!!! Den styggeste mobilen må desidert være denne!! Ladies and gentlemen, I give to you*tromme virvel* Phillips DIGA(-A +ER) worlds ugliest tlf!! EDIT: btw. post nr 700 Første mobilen min det jo 7 år siden det..... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 er det ingen som husker den spygrønne alcatellen som de solgte på rimi for 299 for LEEEEEEEEEEEEEEEENGe siden ? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 den gamle telefonen til ericsson er stygg. den sotre telefonen som skulle være støtsikker og vann sikker og hele pakken-. pluss en diger antenne!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå