Gå til innhold

STYGGESTE mobil


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ment i forhold til prisen remerser, den har en tragisk skjerm er stor og ganske tung. Vet at den er gammel, men til en såpass stiv pris som 6163 kroner må jeg si at bluetooth, java og ir må være en selvfølge :yes: Til den prisen får du jo nesten en p900, og når man tenker på det, kan man si at den har litt lite "innvendig."

Lenke til kommentar

Hmmmmmm, d er jo ekstremt mange stygge telefoner.

 

jeg kan jo prøve å skrive noen.

Nokia: 1100, 2100, 3300, 3650, 6090, 6650, 7650, 810, N-gage, 5510

Siemens: Alle Siemens er stygge untatt ST55

Samsung: Ingen

Sony Ericsson: T100, T300, T230, Z600, Z200, T200

 

Det er sikkert mange flere stygge mobiler, men disse er di eneste jeg kommer på. :xmas:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
8910(i) er fortsatt en svært populær telefon med mange funksjoner. Ser stadig folk som er villige til å bytte sine 6600'er med 8910(i)'er. Skal jo riktignok sier at dette kanskje skyldes at 8910 er mye penere enn den klumpete og stygge og ekle 6600 ;)

8910 er jo en gammeldags telefon da. Har den polyfoniske ringetoner? Mp3 spiller? Tri band? Stor skjerm? (96 x 65 er det mest ynkelige jeg har sett på tider..) Den har 316 kb minne, mens alle andre nyere har langt mer enn 2 mb. Den har heller ikke mulighet til email. Den veier jo også så og si det samme som 6600. 125 mot 112 gram...

Lenke til kommentar
Av de telefonene som er aktuelle nå, synes jeg at SX1 er styggest.

 

Jeg synes ikke Siemens SX1 er så stygg. Jeg finner den stilig og litt "proff", både på innsiden og utsiden. Hvis det er den mobilen du synes er styggest, så har du kanskje ikke sett så mange... :roll:

Eh... Jeg har hatt det som er av mobiltelefoner. Dette året har jeg hatt 15 forskjellige. Min personlige mening er at SX1 er stygg. Hva du synes bryr jeg meg mindre om.

Jeg tror andre bryr seg mindre om hva du mener også... Mobiltelefoner er smak og behag, så du kan ikke si at du synes en mobil er stygg og da er det sånn..?

Lenke til kommentar
Absolutt alle siemens sin mobiler er forferdlig stygge og plastikaktige.

:roll:

sx1 "plastikk aktig" (?)

(den er litt plastik på baksiden, men telefoner som 6600 er værre)

Den mest plastikk-følelse mobilen er p800.. HATER den... Den er skikkelig "plasticfantastic". Siemens har da absolutt ikke plastikkfølelse? S55 for eksempel..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...