Corp Por Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg mener ikke at tingene er laget i terror leir.. Haha.. nå så jeg for meg at i en ende av hallen sitter de syr selvmordsvester og limer bomber og i den andre enden syr de Gucci lapper på vesker. Håper HMS ansvarlig er på ballen så de ikke pakker feil. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Hvor sa hvem at det er galt? Det var mer tonen i sånn det ble omtalt… Som om det å bekjempe piratkopiering var superteit. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Det er ikke galt i seg selv. Det er vel heller det å bruke DET som businessmodell, som tross alt har blitt mer populært i disse dager, som smaker ganske surt. Å bruke patenter i hovedsak til straffe andre, kontra faktisk tilby et reelt produkt har i alle fall blitt 'big business', og selvsagt noe ikke verden eller forbrukere har noe å tjene på. Og selvsagt bare misbruk av poenget med patenter og makt. Nå har vel i dette tilfellet de fleste faktiske produkter, så kanskje ikke helt like relevant. Selv om det fortsatt tydeligvis er noen som kanskje tjener gode penger på andres tabber. Her er det jo snakk om piratkopier; altså produkter som prøver å fremstå som ekte. Det har ingenting med tabber å gjøre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) Her er det jo snakk om piratkopier; altså produkter som prøver å fremstå som ekte. Det har ingenting med tabber å gjøre.For sluttbruker/importør hender det absolutt ofte at det er en tabbe. Utrolig nok finnes det en haug mennesker som tror alt er i skjønneste orden når de blir tilbudt en "Rolex" til 1500, og tror de har gjort et kupp. Endret 18. november 2018 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg