siDDis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Trenger nytt spel til gamecube, det må vera eit kanonbra spel. Har desse nå Super Mario Sunshine Zelda WW Metroid Prime RE 0 og 1 Eternal Darkness SM smash melee Harry Potter ISS 2 Er vell mest kanskje ute etter eit rally bilspel. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Mario Kart: Double Dash? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 enig med han over: mario kart. et annet alternativ er vel crash nitro kart eller f-zero Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du burde definitivt skaffe deg F-Zero eller Viewtifull Joe! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Super Monkey Ball 1 eller 2 - Du MÅ ha et av disse spillene. Nr 1 er best på single-player, og nr 2 er best på multiplayer. Mario Kart: Double Dash!! - Supert i multiplayer, men ikke så gøyt alene F-Zero GX - Super raskt og alt for pent og bra i både singleplayer og multiplayer. Viewtiful Joe - Et av de feteste og mest originale spillene i år, selvom det i bunn og grunn bare er en 2D beat'em up. 1080 Avalanche - Det eneste spillet jeg spiller for tiden. Utrolig fete baner, men litt få av dem. Snørasene er noe av det feteste jeg har spillt på lenge. Star Wars Rogue Squadron 3: Rebel Strike - Fetere enn alle de forrige spillene, og med multiplayer i tillegg, men dessverre med litt teite bakke seksjoner og 2 korte men ødelagte brett(Som er noe av det værste jeg har spillt noensinne). Jævlig bra spill uansett. Vet ikke om noen rally spill. Sorry. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 bil spill....la meg se hva med NFSU(need for speed underground)Det er et kult spill Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skies of Arcadia: Legends - kult SEGA RPG. Porta fra DC til GC. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Mario Kart: Double Dash!! Sinnsykt bra spill! Det beste paa lenge! Btw, er 1080 verdt penga? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Zelda, Mario, SSBM, F-Zero, Final Fantasy: Crystal Chronicles. Oj, så ikke at du hadde dem. Endret 21. desember 2003 av Elyas Machera Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Eh..Nitro Kart er på PS2. n00b! Kjøp Burnout 2, Animal Crossing eller Soul Calibur 2. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Nitro Kart er også på Gamecube, NOOB. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Btw, er 1080 verdt penga? Jeg synes det. Det er et kort spill, men vanskelig på vanskeligste grad. Det er også mange ting å "unlock'e" og super mange snarveier å lære seg på alle banene. Dessuten er multiplayer delen veldig gøy, selvom det er skuffende få baner der og. Og det har mye mer dybde og bedre banedesign enn både SSX 3 og Amped 2. Jeg annbefaler det på det sterkeste. Særlig hvis man likte eneren. For å oppsummere: Kort, men godt. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hva med Soul Calibur 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå