Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

En kamerat av meg går på internett og får en error


Anbefalte innlegg

Han får dette:

System avsluttes lagre alt arbeid og logg av.

Alagrede endringer vil gå tapt, denne avslutningen ble startet av nt-myndighet7system

 

Windos må startes på nytt pga (en eller annen fil) Får ikke skrevet mer før den avsluttes!

 

Hva kan dette være??? Han har isdn og mens han har hatt maskinen her hjemme har ikke noe vært feil.. Hva kan være feil? Hjelp han!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han får dette:

System avsluttes lagre alt arbeid og logg av.

Alagrede endringer vil gå tapt, denne avslutningen ble startet av nt-myndighet7system

Dere har vel gjort noe lugubert og fått NT-myndighetene på nakken da...dere må bare ikke tro dere er herre over deres egen maskin bestandig :D

 

Men det dere gjør er å aktivere brannmuren i XP på ISDN-tilkoblingen deres, for så å ta en tur til Windows Update og laste ned de siste sikkerhetsoppdateringene der. Etterpå ville jeg sterkt vurdert å legge inn/oppdatert antivirus-programvare.

Lenke til kommentar
Hvordan er dere så sikker på ar det er blaster viruset? Han har maskinen på liksom 6-7 timer på nett.. Er det så lett å få blaster?? Syntes det er litt merkelig..

For å si det sånn... En kompis av meg hadde en PC i 30 minutter før han fikk blaster!

 

6-7 timer er nesten en evighet når man snakker internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...