TeSp Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Han får dette: System avsluttes lagre alt arbeid og logg av. Alagrede endringer vil gå tapt, denne avslutningen ble startet av nt-myndighet7system Windos må startes på nytt pga (en eller annen fil) Får ikke skrevet mer før den avsluttes! Hva kan dette være??? Han har isdn og mens han har hatt maskinen her hjemme har ikke noe vært feil.. Hva kan være feil? Hjelp han! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Høres ut som blaster viruset, les mer her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1400532 Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Jaok og hvis det er blaster hva skal han gjøre da??? Han kommer jo ikke på internett, og får aldri lastet ned noe som helst.... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kjør opp i safe-mode og slett viruset Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Kjør opp i safe-mode og slett viruset Hvordan gjør man dette??? Og hvordan vet du hva viruset er? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Når greisusen som sier at pcen må restarte, skriver du før cmd i Kjør, når ledeteksten er oppe, skriver du shutdown -a deretter sjekker du linken som Mr.Ueland ga deg. Endret 18. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Hva gjør det? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Han får dette: System avsluttes lagre alt arbeid og logg av. Alagrede endringer vil gå tapt, denne avslutningen ble startet av nt-myndighet7system Dere har vel gjort noe lugubert og fått NT-myndighetene på nakken da...dere må bare ikke tro dere er herre over deres egen maskin bestandig Men det dere gjør er å aktivere brannmuren i XP på ISDN-tilkoblingen deres, for så å ta en tur til Windows Update og laste ned de siste sikkerhetsoppdateringene der. Etterpå ville jeg sterkt vurdert å legge inn/oppdatert antivirus-programvare. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Last ned blasterfixen herfra.. http://www.mindovermadness.org/fixblast.exe Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hehe... Jeg skal si det til han det.. Selv om han ikke kommer på internett. Han får bare sittet på internett i ca 1-2 minutter før den må omstartes så jeg skjønner ikke hvordan han skal kunne laste den ting osv... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Han skrur på brannveggen og/eller gjør 'shutdown -a', så funker inet fint, det. Endret 19. desember 2003 av LarsC Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Han skrur på brannveggen og/eller gjør 'shutdown -a', så funker inet fint, det. Jaok, men må han gjøre dette hver gang han skal på internett eller er dette bare et engangs tilfelle? Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Skru på brannmuren, og så laster du ned denna. http://www.mindovermadness.org/fixblast.exe Så kan du sikker ta av brannmuren igjen. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hvordan er dere så sikker på ar det er blaster viruset? Han har maskinen på liksom 6-7 timer på nett.. Er det så lett å få blaster?? Syntes det er litt merkelig.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvordan er dere så sikker på ar det er blaster viruset? Han har maskinen på liksom 6-7 timer på nett.. Er det så lett å få blaster?? Syntes det er litt merkelig.. For å si det sånn... En kompis av meg hadde en PC i 30 minutter før han fikk blaster! 6-7 timer er nesten en evighet når man snakker internett. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Ok, får satse på at vi får det vekk rimelig kjapt da.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 For å si det sånn... En kompis av meg hadde en PC i 30 minutter før han fikk blaster! 2-3 minutter her Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 2-3 minutter her Hahaha Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når han får opp den meldinga om at systemet vil bli avsluttet om 60 sec så trykker han "windows tast + r" og skriver "shutdown -a". Dette forhindrer at maskinen skrur seg av. Så kan han gå på denne siden og gjøre det som står der. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg tror ikke det tok 1 minutt engang hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå