BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Ja, er forsåvidt enig med deg. Men er det ikke rart at han ikke søker opp noen andre av liggene sine? Han har også ved en anledning sagt til meg at han ikke husker hvordan hun ser ut, og det vet jeg jo bare er løgn nå. Selv om han er sammen med meg, og har valgt meg, synes jeg ikke det er greit å søke opp henne. Det han gjorde rett før vi ble sammen var veldig ødeleggende, men jeg valgte å tilgi han. Synes det da er nokså respektløst å søke opp denne jenta og interessere seg for henne? Anonymous poster hash: 0f451...8fa Du klikker for at han kanskje kan ha tanker. Stopp opp og back up a little bit for du går i hundre, skjønner du er opprørt men du prøver å arrestere han for tanker. Nei jeg syns ikke det er spesielt respektløst av typen din å engang tenke på en annen kvinne. Skjerp deg. 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Det er naturlig at han tenker på henne, for selv om det bare var én natt, er hun en del av erfaringene hans. Det behøver ikke å bety noe mer. Det kan like gjerne være fordi det var i den perioden han ble sammen med deg og at han har ulike refleksjoner og følelser, for eksempel skam, knyttet til det siden det gikk som det gikk med deg etter hvert og han vet at du er skuffet over oppførselen hans. Jeg er sikker på at de fleste av oss har gjort liknende. Ikke bare søker folk de har hatt seksuelle og/eller romantiske relasjoner til, men tidligere klassekamerater, kolleger og andre, uten at de nødvendigvis er i stand til å rasjonalisere det. Og uten at manglende rasjonalisering betyr at de har dårlige hensikter eller gjør noe galt. Hvor høyt opp i søkeloggen hans en person er, er ikke nødvendigvis en indikasjon på hvor viktig hun er for ham eller hvor tilbøyelig han er til å bedra deg. Her kan jeg godt dele en egen erfaring som kan ha noen liknende trekk. Jeg har en kjæreste som jeg traff i en periode der jeg også datet et par andre. Min nåværende kjæreste og jeg hadde på den tiden ingen avtale om å være eksklusive, jeg lå ikke med noen av dem og rett før vi ble enige om at vi er kjærester (da jeg så det komme), takket jeg pent for meg til de andre to og ga beskjed om at det ikke var aktuelt å fortsette. Jeg mener ikke at jeg gjorde noe galt, men hadde jeg visst at ting kom til å gå som de gjorde da, hadde jeg gjort et par ting annerledes, for det er jo ting jeg reflekterer over. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er forferdelig å gå å tenke på dette, uten å gjøre noe med det. Men på den annen side tror jeg han blir veldig sint og skuffet dersom jeg innrømmer å ha snoket. Jeg tror også han lukter lunta dersom jeg ber om å få sjekke gjennom aktivitetsloggen hans ut av det blå. Jeg vurderer å blokke henne fra hans facebookprofil, også se hva som skjer. Han kommer jo garantert til å søke henne opp igjen en eller annen gang. Dersom han ikke sier noe når han merker det, vet jeg at han har noe å skjule, men dersom han blir sint på meg og tar det opp, vet jeg at han selv synes det er uskyldig og ikke har noe å skjule. Hva tenker du om det? Anonymous poster hash: 0f451...8fa Ikke gjør det. Det er manipulasjon og det er uærlig. Og du kan ikke være så sikker på at du tolker utfallet rett. Uansett hvordan han reagerer, kan du tolke reaksjonen feil. Og selv om du tolker den riktig, vil begge utfallene du skisserer skade forholdet deres.Det var selvsagt dårlig gjort av ham å ligge med en annen på et tidspunkt dere hadde avtalt å være eksklusive. Mitt råd er at du nesten må ta et valg i forhold til det og hvordan du skal forholde deg til ham på grunn av eller til tross for det. Enten må du legge det bak deg, bestemme deg for å stole på at han ikke bryter tilliten din igjen og fortsette forholdet. Ellers må du lande på at det er uakseptabelt og avslutte forholdet. Kanskje må du snakke saken ut med ham før du bestemmer deg. Men å gå rundt og bære nag og være usikker på om han vil bedra deg, vil nok ikke fungere særlig lenge. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er forferdelig å gå å tenke på dette, uten å gjøre noe med det. Men på den annen side tror jeg han blir veldig sint og skuffet dersom jeg innrømmer å ha snoket. Jeg tror også han lukter lunta dersom jeg ber om å få sjekke gjennom aktivitetsloggen hans ut av det blå. Jeg vurderer å blokke henne fra hans facebookprofil, også se hva som skjer. Han kommer jo garantert til å søke henne opp igjen en eller annen gang. Dersom han ikke sier noe når han merker det, vet jeg at han har noe å skjule, men dersom han blir sint på meg og tar det opp, vet jeg at han selv synes det er uskyldig og ikke har noe å skjule. Hva tenker du om det? Anonymous poster hash: 0f451...8fa Du behøver ikke si at du har snoket. Du behøver bare å spørre rett ut om å få se igjennom facebookloggen hans. Ja, ikke gjør noe i hans profil, ikke blokkér ho fra hans profil. Du skal bare be om sannheten, se an hans reaksjon, og dermed må du ta dine egne valg. Dét er den beste måten å bruke ... "moralsk ulovlig" tilegnet informasjon på. Makt må man bruke svært forsiktig. Du sitter på sensitiv informasjon nå, og ofte er det aller beste å ikke dele det med noen man kjenner. Men du kan bruke det til å bedre livet ditt selv, uten at det bør får negative konsekvenser for andre, eller utsette deg selv for unødig risiko. Endret 12. november 2018 av Taurean Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Du kjemper en kamp du aldri kommer til å vinne. Hvis noen ønsker å være utro eller gjøre det slutt, er det ingenting du kan gjøre. Innse og aksepter at vi menn er programmert til å ligge med flere personer, på samme måte som dere kvinner er programmert for å bytte ut nåværende partner med en av høyere klasse hvis sjansen byr seg. Uansett hvor pen og vakker du måtte være, er det millioner av andre kvinner som er minst like vakre. Du er nøyaktig like spesiell og uerstattelig som alle andre. Jobb med trust issues, og ta et forhold med en person for det det er: han er aldri din, men akkurat nå er det din tur. PS. det er veldig vanlig å søke opp ekser eller folk man har pult på sosiale media, jeg gjør det selv til stadighet. Det betyr overhodet ikke at jeg ønsker kontakt med personen igjen, man bare lurer på hvordan det går med dem. Endret 12. november 2018 av coffeee 1 Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Den gangen sa han at ja, jeg husker henne som en pen jente, men jeg husker egentlig ikke hvordan hun så ut. Det er jo løgn at han ikke husker hvordan hun ser ut når han søker henne opp..... Og dermed søkte han opp personen for å se hva du snakket om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå